25 Reacties

4 jaar geleden

Er zijn nacht pampers, van het merk Pampers. Baby dry ofzo. Het ia echt een aanrader.

4 jaar geleden

Had ik ook tot ik baby dry ging proberen probleem opgelost

4 jaar geleden

Van pampers ☺️

4 jaar geleden

Wij gebruiken herbruikbare pampers en nog nooit een lek. We doen haar nachtluier om 20u aan en ze doet daar toch mee tot 8u volgende ochtend. Poepluiers blijven ook mooi in de pamper, zeker proberen waard!

4 jaar geleden

maatje groter, goed strak plakken, en eventueel een niet te grote of te kleine romper. kruitvat heeft ook tussen maten. maar dan nog kan het gebeuren. het heeft niet met de opvangcapaciteit van de luier te maken of het merk ook niet. Of het kind draait te veel of de grootte. Maar wat je ook doet het komt toch wel eens voor dat een kind doorlekt

4 jaar geleden

Reactie op Melbini

Wij gebruiken herbruikbare pampers en nog nooit een lek. We doen haar nacht ...
ik had ook nog nooit een lek, tot 1 jaar ongeveer. Daarna hebben we 3 lek momenten gehad. en ineens was het over. ik legde een extra handdoek onder hem en om 1 uur in de nacht extra controle. Soms zelfs tijdens die momenten luier verwisselen in de slaap. Zelfs als het om 4 uur in de nacht nog kurkdroog was, kon hij om 7 uur nat wakker worden

4 jaar geleden

Ja, baby dry van pampers 's nachts en een maatje groter. Succes!

4 jaar geleden

Welke gebruik je van de kruidvat? Wij gebruiken droog en vertrouwd, die vinden wij fijner dan de andere lijn. Deze is te herkennen aan het blauwe rondje op de verpakking. Met de droog en vertrouwd lekt mijn zoontje nooit door, met de andere lijn wel..

4 jaar geleden

Wij gebruiken wasbare luiers. Voor de nacht een voorgevormde luier van het merk huda of totsbots bamboozle met een overbroekje van totsbots. Een wolbroekje schijnt ook heel goed te werken, ook over een wegwerp luier. Zelf geen ervaring mee. Wij hebben nooit problemen met doorlekken snachts.

4 jaar geleden

Wij gebruiken een maatje groter smachten. Dat gaat perfect. Wij zijn van de pampers. Die lekken bij hem niet door, maar iedere baby is daarin anders.

4 jaar geleden

Mijn zoontje is 7 kg (18 weken)en ik ga volgende week naar maat 4. Hij lekt nog niet door maar dat duurt niet lang meer weet ik uit ervaring van de vorige 2😂

4 jaar geleden

Wij gebruiken ook Kruidvat voor overdag, dat is perfect maar voor de lange nachten ook van 20 tot 8 slaapt.onze kleine man, gebruik ik pampers en nooit een natte broek 😊

4 jaar geleden

Oh wat grappig wat zijn overgestapt van Pampers naar Kruidvat, omdat Pampers bij ons doorlekt. Ik heb eens gehoorde van anderen dat ze een luierbroekje er omheen doen

4 jaar geleden

Oh wat grappig wat zijn overgestapt van Pampers naar Kruidvat, omdat Pamper ...
Ja, iedere baby is anders 😄 gewoon wat proberen.. maatje groter, ander merk voor de nacht...

4 jaar geleden

Wij gebruiken ook herwasbare luiers en slechts heel af en toe wegwerp van Pampers, maar de laatste 2 keren steeds een kaka lek, waarbij de herwasbare we nog nooit een probleem hebben gehad (tenzij we het overbroekje niet goed hebben aangedaan natuurlijk). De maat is nochtans goed, ik denk dat die misschien minder absorberen.

VRIEND

4 jaar geleden

Slaapt ze op haar buik? Dan is het beter om de luier andersom te dragen. Dat helpt bij ons. We gebruiken lidl maat 3 en pampers pure maat 2 ( Lidl valt iets kleiner, vandaar dat maat 2 te klein is nu).

4 jaar geleden

Al een maatje groter geprobeerd? Ik had er ook last van en ik heb nu een maatje groter. Probleem opgelost! ☺️

4 jaar geleden

Reactie op Reina2020

Slaapt ze op haar buik? Dan is het beter om de luier andersom te dragen. Da ...
Ja klopt idd ze slaapt op haar buik sinds kort, oke top ga ik dit eerst proberen want de maat van luier die ik gebruik is wel gewoon goed.. Ze is een kleintje en gebruik nog maatje 1 🙈

4 jaar geleden

Al een maatje groter geprobeerd? Ik had er ook last van en ik heb nu een ma ...
Ga eerst proberen om de luier om te draaien want ze slaapt nu altijd op haar buik en als dat niet werkt ga ik voor een maatje groter 😊 thnx

4 jaar geleden

Kruidvat luiers is mijn ervaring mee ongeveer een kilo voor de nieuwe maat begint al met de grotere maat beginnen. Ik heb nu 4 voor 8-13 kilo, ze weegt ruim 7. Gaat prima hier!