15 Reacties

één jaar geleden

Ik had het toen ze ouder was, ik draaide de luier om. En nu met 3,5 jaar een trainingsbroekje over de luier gedaan (van de Kruidvat)

één jaar geleden

Reactie op Diana78

Ik had het toen ze ouder was, ik draaide de luier om. En nu met 3,5 jaar e ...
Ja misschien dat dit helpt, luier draaien?

één jaar geleden

Reactie op Ping

Ja misschien dat dit helpt, luier draaien?
Kan schelen bij buikslapen of slapen op de rug, welke kant je de luier aantrekt. Of maar groter

één jaar geleden

Reactie op Diana78

Kan schelen bij buikslapen of slapen op de rug, welke kant je de luier aant ...
Ze ligt op haar rug en zij. Ik probeer nu een maat groter. Qua kilo’s is ze er misschien net niet (vanaf 6 kg en zij is nu denk ik ruim 5.5 k)…. Maar wellicht is dit niet erg. Benieuwd of ze droog is morgen

één jaar geleden

Helaas weer nat

één jaar geleden

Reactie op Ping

Helaas weer nat
Dat is balen. Sommige deden ook wel eens 2 luiers 1 op de normale manier en 1 omgekeerd. Maar ja dat is ook een gedoe Heb je zo’n oefen broekje geprobeerd over 1 luier. Dat doe ik al maanden!

één jaar geleden

Ik had deze in oudere versie, maar zie dat deze te groot is voor jou. Misschien zijn er nog voor jongere. https://www.vinted.nl/kinderen/overige-artikelen-voor-kinderen/2339462532-oefenbroekje-peuterkleuter Of andere luiers blijven proberen 🤪

één jaar geleden

Reactie op Diana78

Dat is balen. Sommige deden ook wel eens 2 luiers 1 op de normale manier e ...
Nee nog niet geprobeerd! Ik lees ook veel positieve dingen over wasbare luiers? Maar goed ik zit in Spanje, wellicht dat het door die luier van daar komt? Zijn wel goede, maar misschien pasvorm niet ok?

één jaar geleden

Reactie op Diana78

Ik had deze in oudere versie, maar zie dat deze te groot is voor jou. Missc ...
Ik ga er vanavond 2 aandoen. Een kleinere en een grotere. En anders vanaf morgen dan maar verschonen in de nacht…… maar daar zit je nu gewoon niet op te wachten

één jaar geleden

Reactie op Ping

Nee nog niet geprobeerd! Ik lees ook veel positieve dingen over wasbare lui ...
Ik vond ze super fijn, toen ik in Spanje was

één jaar geleden

Blijft vaak uitzoeken

één jaar geleden

Oh zie dat ik andere had: https://drive.carrefour.be/nl/Baby/Luiers-%26-luierbroekjes/Luierbroekjes/Oefenbroekjes/Carrefour-Baby%7CEco-Planet-4-Maxi-8-15-kg-20-Ecologische-Broekjes/p/06494948

één jaar geleden

Reactie op Diana78

Blijft vaak uitzoeken
Ze was iig vanmorgen droog (2 luiers). Kijken of dit morgen ook nog is!

één jaar geleden

Reactie op Ping

Ze was iig vanmorgen droog (2 luiers). Kijken of dit morgen ook nog is!
Oké dat is mooi!!

één jaar geleden

Ik zou ook zo’n training’s broekje aanraden (eroverheen doen) die kan je ook elke keer wassen