20 Reacties

4 jaar geleden

Grotere maat luier ? Hadden wij namelijk ook nu met grotere maat gaat prima

4 jaar geleden

Hadden wij ook. Inderdaad opgelost door een grotere luier, wel pampers baby dry, en het randje aan de voorkant (bovenkant) naar binnen gevouwen

4 jaar geleden

Ik heb dit ook gehad paar maand terug en sinds dat we de luier 1 maat groter hebben genomen probleem opgelost, ik gebruik de luiers van kruidvat 😊 ze slaapt ook op haar buik trouwens, hadden eerst de luier achterstevoren aan gedaan dat hielp ook maar vind dat zo'n gedoe iedere avond dus toen toch maat groter gehaald en gelijk de volgende ochtend niet meer doorgelekt.. Ze is 7 maanden en draagt nu maat 3

4 jaar geleden

Wij hadden er ook last van. Ons heeft het geholpen om Pampers baby dry night te gebruiken. Dat zijn die broekjes die rondom droog blijven, ook bij buikslapen.

4 jaar geleden

Hier ook hetzelfde probleem. We hebben nu voor de nacht ook 1 maat groter van pampers baby dry. Werkt hier goed en lekt niet meer door 😊

4 jaar geleden

Maatje groter proberen inderdaad... Wij zitten nu al op maat 4 van Kruidvat, beetje ruim wel maar dan heb je nergens last van. (En ik gebruik sinds kort wasbare luiers maar dat is weer een heel andere zoektocht.)

4 jaar geleden

Wij hebben overdag premium protection maat 3 en voor de nacht pamper babydry maat 4 en gaat super. Ze slaapt ook hier regelmatig op haar buik.

4 jaar geleden

Wij gebruiken nu de luierbroekjes van pampers. De pamper pants en een maat groter dan de luier die we hebben. Geen doorlekken meer..... heel fijn

4 jaar geleden

Mijn dochter zit nu in maar 4, maar toen ze nog in maat 3 zat kreeg ze snachts ook maat 4 aan idd, anders was ze sowieso nat. Nu hebben wij voor snachts pampers baby dry, werkt echt super. De premium protect kan het net niet aan een hele nacht.

4 jaar geleden

Baby dry idd! Die verdeelt het 'vocht' wat meer over de gehele luier. De premium protection gebruiken wij voor overdag, die is wat luchtiger.

4 jaar geleden

Misschien dan toch eens de baby dry proberen. Ze draagt ‘s nachts al een maatje groter, maar ook dan wil het wel eens mis gaan. Heb dus niet perse het idee dat dat het probleem oplost. Kan het natuurlijk wel eens een keertje proberen overdag om te kijken wat het doet.

4 jaar geleden

Wij hebben hetzelfde probleem met ons zoontje, we gebruiken ook premium protection en de luier lekt aan de voorkant als hij op zijn buik heeft geslapen, terwijl de achterkant inderdaad nog droog is (en de plasstrip nog geel). We deden altijd al zijn piemel naar beneden in de luier uiteraard maar dat mocht niet baten. Gaan nu 's nachts maat 4 baby dry proberen en dan ook nog achterstevoren aan en bovenkant omgevouwen, als dat niet werkt dan weet ik het ook niet meer...

4 jaar geleden

Wij gebruiken ook overdag premium protection en voor snachts baby dry. Sindsdien lekt hij snachts niet meer door.

4 jaar geleden

Grotere luier gok ik 😊

4 jaar geleden

Hier lag het aan de romper.. Op een gegeven moment ging hij draaien, en zat de romper veel strakker om de pamper. Sinds we de romper een maat groter hebben gedaan, nergens meer hinder van!

4 jaar geleden

Wij hebben alles geprobeerd en het enige dat hielp waren zelfgemaakte luiers. Ik knip de bovenkant van een paar af en plak ze met Hansa plast aan een andere luier. Komen ze extra hoog. Klinkt bizar maar 100% lekproof! Zeker omdat een grote luier nog niet werkte wegens dan weer te groot

4 jaar geleden

Reactie op Evdb

Wij hebben alles geprobeerd en het enige dat hielp waren zelfgemaakte luier ...
Haha briljant. Wat creatief 😄

4 jaar geleden

Had er ook regelmatig last van en dan vooral snachts. En nu over gestapt op de luiers van Lidl. Geen problemen. Voor de nacht draagt ze een maatje groter.

4 jaar geleden

Hier een jongetje maar ook pampers premium protection. Wij gebruiken voor slaapjes en snachts de pants van pampers. Ik vind het vreselijke dingen voor een baby die nog niet kan staan maar het helpt wel tegen het lekken.... we hebben ze perongeluk gekocht online en we hebben ze dus we gebruiken ze dan maar..... 😅 maar geen lekken meer gehad dus.....

4 jaar geleden

Hi, hier helaas ook hetzelfde probleem met een buikslaper. Tot de maandbox van pampers premium protection maat 3 op is even een pamper normaal om en een andersom! Werkt perfect. 👌🏻