20 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb ook al van alles geprobeerd, van grotere luiers tot ander merk luiers tot nog een extra spuugdoekje in de luier om vocht op te nemen maar hij blijft elke dag doorlekken

3 jaar geleden

Wij zijn sinds een tip de luier snachts achterste voren aan gaan doen! Daarna geen doorlekken meer gehad snachts. Wat ook zou kunnen helpen om dan een grote maat romper aan te doen had ik ergens gelezen.

3 jaar geleden

Wij gebruiken voor de nacht Pampers Nappie Pants en tot nu toe werkt het heel erg goed. Mijn zoontje heeft er bij nooit door gelekt. Wellicht kunnen jullie dat eens proberen of broekjes van de Etos merk

VRIEND

3 jaar geleden

Hoe groot is nog de laatste fles? Voor het slapen gaan krijgt onze zoon nog maar 120cc melk en eet ook om 17.00u warm met water. Ik merkte dat het hielp om de avondfles te minderen (ik moest ook minderen omdat hij nog te veel melk binnen kreeg)

3 jaar geleden

Reactie op JackH

Hoe groot is nog de laatste fles? Voor het slapen gaan krijgt onze zoon nog ...
Hij krijgt 180 ML. Maar verder krijgt hij helemaal geen fles meer... Dus die wil ik er nog wel graag in houden eigenlijk. 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Sanne.

Wij gebruiken voor de nacht Pampers Nappie Pants en tot nu toe werkt het he ...
Ga ik doen! Heb de broekjes ook liggen. Gebruik ik nog wel eens voor overdag. Dus ga hem vanavond ook even proberen. 😊

VRIEND

3 jaar geleden

Hij krijgt 180 ML. Maar verder krijgt hij helemaal geen fles meer... Dus di ...
Ja snap ik als dat nog de enige melk is. Onze zoon krijgt in de ochtend 180cc melk met broodje, daardoor dat de avondfles kleiner is. Wat verder al paar keer genoemd is, is om de luier achterste voren aan te doen. Of de romper een groter maat zodat deze minder knelt bij volle luier (spons effect). Onze zoon is 75cm maar draagt rompers in maat 80-86.

3 jaar geleden

Hier ook elke ochtend doorgelekt. Alleen onze zoon is een buikslaper, dus altijd op buik doorgelekt. Luier achterstevoren geprobeerd, grotere luiers enz. Niets hielp. Nu een maandverbandje bovenaan de luier gedaan, geen problemen meer.

3 jaar geleden

Hier ook alles geprobeerd, of dat dacht ik toch, tot we de luiers van Rascal & Friends probeerde. Die gebruiken we nu al een tijdje ‘s nachts en sinds dien geen ongelukjes meer!

3 jaar geleden

Randje van de luier bovenaan omrollen naar binnen was bij ons de truc

3 jaar geleden

Voor de nacht eventueel pampers baby dry proberen?

3 jaar geleden

Onze dochter is allergisch voor pampers helaas dus hebben vanaf de geboorte al luiers van de kruidvat de droog en vertrouwd lijn ze heeft nu maat 5+ die ik overdag en snachts gebruik en nog nooit door gelekt ik vind ze zo goed. Vorige x hadden ze geen 5+ meer en heb ik 6+ gepakt die zijn ruimer maar werken ook top vanaf nu pak ik altijd maat 6+ vangt super veel op en lekt ze ook nooit mee door terwijl ze is 9.5 kilo en ze zijn voor 15-30 kilo 😅

3 jaar geleden

Een luierbroekje over de gewone luier is hier de oplossing.

3 jaar geleden

Hier ook bijna elke ochtend doorgelekt 🥴 maar hoorde dat een maat grotere romper ook kan helpen zodat de luier meer ruimte heeft als die voller word... en idd een maat grotere luier.

3 jaar geleden

We hebben nu 1 droge nacht gehad omdat we hem een pampers broekje aangedaan hebben.. Hopelijk morgen weer! 🙈 Een maat groter van z'n gewone luier hielp overigens niet.

3 jaar geleden

Mijn zoontje lekt ook door, al maanden! Ik verschoon hem nu voordat ik zelf naar bed ga, meestal slaapt hij daar gewoon door heen! Zo blijft die droog 🙂

3 jaar geleden

2e droge nacht na het gebruik van de pamper luierbroekjes maat 4! 👍🏼🙌🏼

3 jaar geleden

2e droge nacht na het gebruik van de pamper luierbroekjes maat 4! 👍🏼🙌🏼
Wat fijn dat het geholpen heeft ! Perfecte broekjes zijn het..

3 jaar geleden

Reactie op inge86

Mijn zoontje lekt ook door, al maanden! Ik verschoon hem nu voordat ik zelf ...
Wij hebben nu 3 droge nachten gehad door de pamper broekjes in gewoon z'n eigen maat. Al geprobeerd??

3 jaar geleden

Ook zoveel last van gehad. Nu een kraamverband in zijn luier en eindelijk droog ! 😊