7 Reacties

4 jaar geleden

Onze zoon heeft soms ook maar 4 flessen . Ik zou me er niet te druk om maken. Ze drinkt wat ze nodig heeft..... En ze krijgt ook groente en/of fruit??

4 jaar geleden

Reactie op Diaket

Onze zoon heeft soms ook maar 4 flessen . Ik zou me er niet te druk om make ...
Jaazeker, sochtends krijgt ze fruithapje en we gaan vanaf volgende week starten met groente! Ze is ook erg vrolijk en een klein propje dus denk dat ze er gewoon genoeg aan heeft!😊 dankje voor je reactie!

4 jaar geleden

Ik zat met het zelfde probleem.. onze kleine grote man is nou ook 19 weken oud.. ik heb deze week met de kinderen arts gesproken daar over en die vertelde mij zolang de baby goed groeit en veel plast is er niets aan de hand en komt het van zelf dat ze wat meer gaan eten.. en onze krijgt al een hapje s ochtends en s avonds en een pap fles voor de nacht.. en ze rade mij ook af om weer S nachts te gaan voeden. Dan kon het zijn dat hij elke keer weer om een fles ging vragen terwijl dat niet nodig is

4 jaar geleden

Het fruitpapje vervangt een flesje zeggen ze me steeds van kind en gezin. Het groentenpap gaat dan ook weer een fles vervangen. Ik denk zolang ze blijft bijkomen en niet klaagt. :-)

4 jaar geleden

Onze dochter drinkt ook enorm slecht! Vandaag 08.30 1e fles om 12 uur weigerde ze, tussendoor geprobeerd weigerde ze ook, iets van 60, pas om 19 uur weer 210. Maak me wel beetje zorgen.

4 jaar geleden

Reactie op szns

Onze dochter drinkt ook enorm slecht! Vandaag 08.30 1e fles om 12 uur weige ...
Misschien de tandjes die beginnen komen of een sprongetje? Hier verloopt het drinken namelijk sinds een paar dagen ook nogal stroef maar steekt alles wat maar kan in zijn mond om te kauwen en kwijlt enorm veel. Wij vermoeden dat de tandjes er voor iets tussen zitten. Gelukkig verlopen de oefenhapjes wel heel goed en heeft hij genoeg plasluiers dus we maken ons momenteel nog niet te veel zorgen maar houden het wel goed in de gaten. Succes !

4 jaar geleden

Mijn dochter van 20 weken krijgt ik denk nu al 4 weken 4x180 6,2kg weegt ze en 61,5cm. Toen ik de laatste fles eraf had begin ze gelijk minder te spugen en grotere flessen te drinken.