15 Reacties

4 jaar geleden

Helaas niet, hier vind ik mijn dochter soms horizontaal ipv verticaal in bed. En ik vermoed dat één deze nachten ik haar ook volledige andersom vind een keer😅🤭😋

4 jaar geleden

Hier idem dito

4 jaar geleden

Herkenbaar !

4 jaar geleden

Hier hetzelfde. Al vanaf dat ze 9 weken is (nu inmiddels 16 weken). En ze vind het zelf helemaal fantastisch dat ze zich om kan draaien 🙈🥰

4 jaar geleden

Hier over dwars bij het voeteneind 🤣 Enorm comfortabel 🙈

4 jaar geleden

Haha, hetzelfde hier. Is niet erg toch? Ik moet er altijd wel om lachen.

4 jaar geleden

Hier begon mijn zoon mee toen hij 9 weken oud was. De eerste keer dat hij horizontaal kwam te liggen stootte hij zijn hoofd maar nu draait hij z'n hand er niet meer voor om. Het is elke ochtend weer een verrassing hoe we hem in bed aantreffen. Heb gewoon de dekens eruit gehaald en nu kan hij wat mij betreft vrij z'n bed door.

4 jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Ik ben altijd bang dat hij zich pijn doet, dus ben afgelopen nacht twee keer opgestaan om hem recht te leggen. Totaal zinloos haha.

4 jaar geleden

Haha herkenbaar! Mevrouwtje deed het hier al met 6 weken en nog steeds!!

4 jaar geleden

Reactie op Mariannevdv85

Haha, hetzelfde hier. Is niet erg toch? Ik moet er altijd wel om lachen.
Is niet erg, maar vanmorgen dachten we dat er een kraai in de dakgoot liep, waarschijnlijk geen kraai maar Yesper die tegen de zijkant aan stoot. 🙈 Wil niet dat hij zich zeer doet. Ik leg m s nachts als ik hem hoor, ivm vuistjes die heel apart, niet helemaal in zijn mondje passen, altijd even weer goed. Dan ligt hij vaak al vrij hoog in de ledikant🤣 Wil graag dat hij zijn rust goed krijgt. Maar maak me waarschijnlijk druk om niets🤔

4 jaar geleden

Zo werd meneertje wakker vanmorgen. Tijd voor een slaapzak!

4 jaar geleden

🤷🏼‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Jbootsma

Zo werd meneertje wakker vanmorgen. Tijd voor een slaapzak!
Met slaapzak doen ze het ook🙈 maar is wel veiliger dan dekens op bed.

4 jaar geleden

Wat een boefjes hebben we allemaal 😆😁

4 jaar geleden

Reactie op Aiden

Hier over dwars bij het voeteneind 🤣 Enorm comfortabel 🙈
Zo vind ik de kleine ook elke ochtend. Helemaal in elkaar onderin die wieg 🤣 Ik geniet daar enorm van haha