7 Reacties

茅茅n jaar geleden

Al eens de kinderkapper geprobeerd? Zij zorgen ervoor dat kinderen stil blijven zitten door en naar tekenfilms te kijken bijvoorbeeld

茅茅n jaar geleden

Zit hij al op schoot bij papa/mama? Kan het zijn dat hij het allemaal h茅茅l spannend vind? Hier helpt het bij bijvoorbeeld een doktersbezoek om het thuis na te spelen met papa/mama en vooral met knuffels. Hopelijk vinden jullie een weg om het voor hem en daarmee ook voor jullie, ontspannender te laten verlopen!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Chantal8

Al eens de kinderkapper geprobeerd? Zij zorgen ervoor dat kinderen stil bli ...
Hebben ook al geprobeerd om hem af te leiden met filmpjes maar helpt niet 馃檲

茅茅n jaar geleden

Reactie op Tamtam-24

Zit hij al op schoot bij papa/mama? Kan het zijn dat hij het allemaal h茅茅l ...
Wil ook niet op schoot blijven zitten op die moment... thuis spelen we dat en is allemaal leuk, tot het in het echt moet gebeuren 馃ゴ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Sky en Evy

Wil ook niet op schoot blijven zitten op die moment... thuis spelen we dat ...
Oh dat is jammer zeg. En als je het hem op een rustig moment vraagt wat hem kan helpen?

茅茅n jaar geleden

Hoe vaak is hij al bij de kapper geweest? Hier 1 die ik eerst vast hield, daarna bleef hij op mijn schoot, daarna mocht ik naast m staan en nu mag ik in de stoel ernaast zitten. Gewoon stug blijven gaan, ze moeten het ook eerst leren. Ik geef wel altijd aan dat ik net een jochie van nu net 3 kom en ik koop niets voor een opmerking dat ze er niets mee kunnen. Andere kapper.... maar zou niet betalen voor half werk. 馃槈

茅茅n jaar geleden

Reactie op Jannekesdraakje

Hoe vaak is hij al bij de kapper geweest? Hier 1 die ik eerst vast hield, ...
Al verschillende keren bij kapper geweest. Normaal deed mijn schoonzus zijn haar maar was ook altijd drama. 1ste keer was al op zijn 6 maand en dan was het allemaal geen probleem. De keren erna waren een ramp! Wou nu gewoon eens een ander kapsel en daarom besloten om bij een barbier te gaan. Die mens is ten alle tijden rustig gebleven en ik verstond ook wel van zijn kant dat hij zo niet kon werken...