16 Reacties

3 jaar geleden

Yes, herkenbaar. Toevallig rond de 18 maanden nu? Ik hoor het veel op die leeftijd. Onze zoon ook! Het lijkt nu weer ietsje beter te gaan.

3 jaar geleden

Reactie op Mom2be-27

Yes, herkenbaar. Toevallig rond de 18 maanden nu? Ik hoor het veel op die l ...
Ja, over enkel dagen 18 maanden. Wat doen jullie eraan?

3 jaar geleden

Ja hier ook herkenbaar, mijne heeft 3 weken lang dit ook gehad en ook driftbuien, van de ene op andere dag was het ook weer voorbij. Denk een fase. Hij wilde perse op mij in slaap vallen, heb ik een week gedaan, daarna iets later naar bed en even laten huilen. Nu is het weer rustig.

3 jaar geleden

Thanks! Heb hem nu ook weer op mij liggen. Viel meteen in slaap. Nen een beetje bang dat dit straks het nieuwe normaal wordt…

3 jaar geleden

Hier ook, leg hem nu wat later in bed en dan gaat het terug vlotter om hem in slaap te krijgen, ik denk een nieuw slaapritme

3 jaar geleden

Hier ook! 17 maanden om vervolgens ook vaak toch rond half 5 ook weer wakker te worden. Hij slaapt nu in naast mij en dan til ik hem zijn bedje in. Lastig! Want dan lees je laten huilen, maar dat hebben we 2 avonden gedaan zonder resultaat... misschien langer volhouden of maar overgeven aan deze fase hihi...

3 jaar geleden

Hier ook maar laat haar gewoon even huilen mits ze echt over haar toeren is dan haal ik haar eruit, maar merkte ook al dat ze tussendoor even wakker word 5 min even huilt en daarna weer verder tukt vannacht zelfs twee keer 😅

3 jaar geleden

Reactie op RebeccaDL

Hier ook, leg hem nu wat later in bed en dan gaat het terug vlotter om hem ...
Ga vandaag ook even wat later proberen

3 jaar geleden

Reactie op ahramanda84

Hier ook maar laat haar gewoon even huilen mits ze echt over haar toeren is ...
Ohh zwaar he? Wij hebben hem vannacht bij ons bed genomen. Hij was helemaal overstuur. Moederhart was te zwak haha

3 jaar geleden

Lekker laten gaan. Hoe moeilijk dat ook is.. (Voor jezelf) maar het is een fase.. Wij zijn er net uit!! Geen één keer eruit gehaald.. Maar gewoon laten gaan.

3 jaar geleden

Ohh zwaar he? Wij hebben hem vannacht bij ons bed genomen. Hij was helemaal ...
Af en toe wel pittig jah 😅 maar aan de berichten te zien is het weer een fase haha! Maar je moet doen wat voor jouw het beste voelt 🤗

3 jaar geleden

Ohh zwaar he? Wij hebben hem vannacht bij ons bed genomen. Hij was helemaal ...
Gaat het al iets beter?

3 jaar geleden

Reactie op ahramanda84

Gaat het al iets beter?
Oh wat lief dat je er nog naar vraagt. Ja, de volgende dag meteen. We brengen hem nu een halfuurtje later naar bed en dat gaat (fingers crossed) goed

3 jaar geleden

Oh wat lief dat je er nog naar vraagt. Ja, de volgende dag meteen. We breng ...
Oh wat fijn zeg 😁 hopelijk blijft het zo voor jullie 🤞🏻

3 jaar geleden

Reactie op ahramanda84

Oh wat fijn zeg 😁 hopelijk blijft het zo voor jullie 🤞🏻
Haha hoop ik ook! Maar zal wel weer wat in het verschiet liggen wat moeilijk is haha

3 jaar geleden

Nee, kan niet zeggen dat ik het krijsen herken. Maar mijn dochter weet wel wat ze aan ons heeft tijdens het naar bed brengen. Zo slaapt ze altijd binnen een paar tellen als mijn man haar naar bed brengt en ik doe er soms een half uur over. Maar ze weet ondertussen ook dat ik het heerlijk vindt om eerst nog even met haar te knuffelen.