28 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Mrs Millsite

Ze krijgt bv in fles en 1/2 x daags nu KV om er langzaam aan te wennen. Maa ...
Ik ben helaas ook gestopt met de borstvoeding, dus heb ook afgebouwd en hij had aardig last van darmkrampjes erdoor. Echt krijsen, zo zielig.. En je kunt zo weinig doen ertegen. De druppels van VSM hielpen wel aardig Moet ik zeggen.

4 jaar geleden

Wij hadden dit ook ineens wisten niet wat er aan de hand was totdat me vriend zij krijgt ze niet gewoon tandjes dus ik opzoeken en jahoor ze heeft alle symptomen zowat onze dochter is ook 17 weken en kan dus al vanaf 16 weken meisjes zijn meestal sneller dan jongens weet niet of jou kleine dit misschien ook heeft? 😊

4 jaar geleden

Misschien mist ze de genegenheid van de borst? Werd ze daar kalm van.. Maar is lastig te zeggen. Ik kan wel zeggen dat onze kleine dame van 16wk ook slechter drinkt momenteel en wat minder goed lachs is. Ze sabbelt en bijt heel veel op haar vingertjes. Ik denk dat ze last heeft van tandjes. Zou dat het niet ook bij jullie evt kunnen zijn?

4 jaar geleden

Reactie op CheyenneJolyna

Wij hadden dit ook ineens wisten niet wat er aan de hand was totdat me vrie ...
Tandjes kan zelfs al eerder dan 16 weken, komt niet vaak voor hoor. Maar ik lees steeds meer topics over dit soort dingen, geen idee wat het kan zijn. Tandjes klinkt mij ook wel logisch. Morgen is mijn kleine 17 weken, ben benieuwd of wij hier ook last van krijgen. En even er uit willen, is alleen maar gezond. Ik ben echt al vanaf de kerst vakantie thuis. Ik had vrijdag en eerste stagedag (kinderopvang) en keek er echt naar uit. Tot dat ik thuis kwam wow, het zo overweldigend. Dus als je even er op uit moet, gewoon doen!! Soms is een beetje ontspannen (dus niet naar je werk) ook goed voor je!

4 jaar geleden

Mijn dochter wil nu ook moeilijker drinken, bij haar zijn het tandjes die doorkomen. Voor het drinken smeer ik dat plekje nu in met dentinox, dat helpt haar goed

4 jaar geleden

Er is een sprong tussen 14,5 en 19 weken dus lijkt heel erg op een sprongetje. Zie app oei ik groei

4 jaar geleden

Reactie op Faar

Er is een sprong tussen 14,5 en 19 weken dus lijkt heel erg op een spronget ...
Is dat een betaalde app?

4 jaar geleden

Reactie op Mrs Millsite

Is dat een betaalde app?
Ja, 4,95 eenmalig uit mijn hoofd. Je kan je via de website ook inschrijven voor de sprongenwekker. Dat is gratis, maar is heel minimaal aan informatie. Maar als je dan Googled op het sprongetje vind je vanzelf meer informatie.