7 Reacties

3 jaar geleden

Mijn zoontje doet het vanaf dat hij een paar weekjes oud was. Volgens mij is het de prikkelverwerking. Het word langzaam minder, maar ik weet overdag al of hij s nachts huilt in zijn slaap of niet. Bij een drukke dag huilt hij meer. Als we een lekkere rustige thuis dag hebben huilt nu inmiddels hij niet meer in zijn slaap..

3 jaar geleden

Dit is wel een beetje de fase dat ze gaan dromen inderdaad. Hier ook steeds vaker last van, vooral na een drukke dag kdv of familie bezoek.

3 jaar geleden

Ik herken dit volledig, ik schiet dan wakker en loop altijd in paniek naar zijn bedje en tegen dat ik daar ben is het voorbij 😅😅 Geen idee of baby's kunnen dromen of indrukken verwerken.. Hier ook een papa die toevallig nooit iets hoort s'nachts, het komt hem allesiends goed uit 🤔🤣

3 jaar geleden

Herkenbaar, soms moet ik er 8 x uit, een zielig paniekachtig huiltje. Speentje erin, aaitje over zijn bol en dan slaapt hij weer lekker door gelukkig.

3 jaar geleden

Hier huilt ze ook ieder nacht heel even... En de dag verwerken? Ik weet het niet. Ze gaat niet naar opvang of familie (papa werkt thuis). We krijgen geen bezoek en gaan nergens naartoe. Dus bijzondere dingen gebeuren hier niet. Misschien toch dromen inderdaad of.... iets anders.

3 jaar geleden

Ik had hier veel aan(onderstaande link), wat je beschrijft is zeer herkenbaar inderdaad! https://www.negenmaandenbeurs.nl/blogs/artikel/slaapregressie-of-slaapprogressie-bij-je-baby-hoe-en-wat/

3 jaar geleden

Het cb vertelde mij dat de kans groot is dat ze rond deze leeftijd gaan dromen. Ook mijn kleintje huilt soms kort in haar slaap of word paniekerig wakker. Heel sneu maar lijkt toch echt wel bij de leeftijd te horen. Advies van cb was om niet wakker te maken mochten ze dit in hum slaap doen🤷‍♀️