4 Reacties

2 jaar geleden

Gefeliciteerd! Wij hebben een plankje met zitje aangeschaft toen onze tweede kwam maar toen was onze zoon al 4 dus we hebben het niet heel vaak gebruikt. Zo'n plankje loopt bij onze wagen (Bugaboo) echt minder lekker, je kunt minder goed duwen want je houding t.o.v. de wagen is anders dan normaal. Voor langere wandelingen is dat niet fijn. Voor korte stukjes is het prima. Met eentje van 2,5 lijkt me dat niet echt ideaal, maar ligt er ook aan of de oudste makkelijk meeloopt of niet. (Of met een stepje oid kan natuurlijk ook.)

2 jaar geleden

Gefeliciteerd! Ik verwacht ieder moment mn 2e kindje en de 1e is nu 2 jaar en een maand. Hij vind wandelen met de kinderwagen helemaal fantastisch dus wij hebben wel een duowagen aangeschaft. Ik gebruik hem nu al een tijdje als enkele wagen en geen moment spijt! We hebben de cybex gazelle s trouwens (: Ik hoop dat je hier wat mee kan!

2 jaar geleden

Onze oudste was 1.5 toen wij een tweeling kregen. Gekozen voor een duo wagen achter elkaar (orion) zonder mee rijd plankje. Als ik in mijn eentje weg ging de ik een baby in de draagzak. En dan de andere baby en de oudste in de kinderwagen. Als wij geen tweeling hadden gekregen hadden wij ook een duo wagen aangeschaft denk ik.

2 jaar geleden

Mijn zoontje van ruim 2 zit nogsteeds graag in de wagen met even de stad in enzo. Dus erg blij met een duowagen.