4 Reacties

4 jaar geleden

Hier hetzelfde! Draagdoek is bij ons de uitkomst. Gaat vanzelf over, vooral dichtbij je laten zijn.

4 jaar geleden

Ohh heel herkenbaar. Telkens als mijn man probeert te troosten is het krijsen totdat ik er ben. Hopelijk een fase馃槵馃お

4 jaar geleden

Herkenbaar maar dan minder heftig. Volgens oei ik groei een fase van 2 weken. Ze krijgen door dat je weg kunt lopen, begrijpen opeens afstand. Kiekeboe spelletje gaf oei ik groei idd ook als tip. Sterkte! Het is een fase馃お

4 jaar geleden

Hier hetzelfde en volgens alles wat ik lees, ook heel normaal. Hier wordt ze niet vaak wakker in de nacht. Maar wanneer het wel zo is, troost ik haar en leg ik haar terug. Overdag laat ik merken dat ik gewoon in de buurt ben, en pak ik haar niet elke keer op, maar ik maak haar aan het lachen of ik geef haar iets te doen en loop weer weg. Dit zodat ze door heeft dat er geen reden is om te huilen. En nee ze maakt er geen spelletje van, want dat werd vaak tegen me gezegd, ja dat heeft ze zo door hoor en dan gaat ze er een spelletje van maken. Dat is in mijn geval niet zo. Wanneer ik weg loop naar de keuken of iets geef ik haar een speeltje zodat ze daarop gefocust is. En ik merk dat dit echt werkt bij ons. Tuurlijk is ze soms nog ontroostbaar, maar goed ze is dan ook het meeste bij mama. En natuurlijk ben ik de allerleukste en moet je huilen als ik weg loop hahaha, dat snap ik helemaal! 馃お