758 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Shizzledizzle

Ja lastig he, ik vind het ook zo sneu, helemaal als troosten dan ook niet h ...
Bedankt voor de tip!

4 jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Wie heeft er nog tips voor het volgende.. mijn zoontje heeft al een tijdje ...
Ik loop tegen hetzelfde aan en ook al dezelfde middeltjes geprobeerd. Nu heb ik buikkrampolie besteld bij apotheek Rensing. Deze zou je op het buikje en onder de voetjes moeten aanbrengen. Heb er goede dingen over gelezen dus ik hoop echt zó dat dit gaat helpen! Moet je maar eens googlen.

4 jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Wie heeft er nog tips voor het volgende.. mijn zoontje heeft al een tijdje ...
Paardenmelk, kan zo gegeven worden voor tijdens na de fles/bv samen met dan simplex👌🏼

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Die van ons heeft nog geen tutje....vanaf wanneer kan je een tutje veilig n ...
Tutje is een ander woord voor speen neem ik aan. Wij lagen de eerste 5 dagen met haar in het ziekenhuis en de speen was het enige wat we als troost konden geven (en over haar hoofdje aaien). Deze lag dus al vandaag week 1 in haar wiegje. Als ze ermee in slaap viel dan haalde we hem niet uit haar mondje namelijk. Als je kleintje ouder is dan een maand kan het sowieso veilig in de wieg blijven.

4 jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Wie heeft er nog tips voor het volgende.. mijn zoontje heeft al een tijdje ...
Mijn dochter heeft er ook veel last van, wij zijn overgegaan op nutrilon omneo voeding met een beetje johannesbroodpitmeel(zodat ze langzamer drinkt) hiervoor gaf ik Kruidvat merk.. heb wel het idee dat het iets helpt, maar ben er pas net mee begonnen dus even afwachten en heb op advies van het consultatiebureau cinababy druppels besteld, schijnt goed te helpen, maar die heb ik ook nog niet binnen, dus geen idee! Wat bij m’n dochter ook helpt is op haar zij liggen slapen, in plaats van op haar rug of in de draagdoek! Misschien is dat nog een optie? Dan heb je tenminste wel je handen vrij en kun je wat dingetjes blijven doen!

4 jaar geleden

Reactie op Nikki89

Ik loop tegen hetzelfde aan en ook al dezelfde middeltjes geprobeerd. Nu he ...
Nooit van gehoord! Nou ben benieuwd of het werkt bij jullie. Heb m’n ex nu naar de winkel gestuurd voor de probiotica, maken we daar nu eerst maar een start mee, hopelijk werkt dat wat!

4 jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Bedankt voor de tip!
Hoop echt voor jou en je kleintje dat t een beetje werkt. Heeft wel even z’n tijd nodig. Succes!

4 jaar geleden

Reactie op ManonElaani

Mijn dochter heeft er ook veel last van, wij zijn overgegaan op nutrilon om ...
Wij hebben voor onze dochter ook cinababy druppels gebruikt..wonderdruppels noem k het. Werken echt!

4 jaar geleden

Hoi allemaal, Mijn zoontje is 3 weekjes oud en ik merk dat hij piept, reutelt en rochelt tijdens het slapen en drinken. Het klinkt alsof er slijm vast zit maar hij is niet verkouden en heeft ook geen verhoging. Drinkt ook goed. Nu vroeg ik me af of meer mamas dit herkennen en of het dus normaal is?:)

4 jaar geleden

Reactie op MamaVanJay

Hoi allemaal, Mijn zoontje is 3 weekjes oud en ik merk dat hij piept, reute ...
Mijn meisje is nu ook 3 weken en ik herken dit zeker. Ik vind het vreselijk om te horen, ze klinkt echt alsof ze stikt. Ze blaast belletjes en bromt/kreunt inderdaad... Hopelijk gaat het snel voorbij.

4 jaar geleden

Reactie op Cyntjanssen

Wij hebben voor onze dochter ook cinababy druppels gebruikt..wonderdruppels ...
Oh fijn om te horen! Hoop dat ze snel binnenkomen 😊

4 jaar geleden

Reactie op MamaVanJay

Hoi allemaal, Mijn zoontje is 3 weekjes oud en ik merk dat hij piept, reute ...
Mijn zoontje deed dit ook. Bij de bevalling ook vruchtwater binnen gehad. Hij heeft het eerste half jaar als het geen jaar was geknord met slapen enz. Ook het geluid van slijm. Uiteindelijk naar de kinderarts geweest waar we toen puffers hebben gekregen. 1 om de luchtweg open te maken en 1 om slijm los te maken. Dit hielp wel. Hij is ook vrij lang verkouden geweest. Volgens mij kan het geen kwaad maar mocht je je zorgen maken kun je altijd langs de huisarts waar ze naar de longen kunnen luisteren. Die kunnen je eventueel doorsturen naar een kinderarts.

4 jaar geleden

Mijn meisje is nu ook 3 weken en ik herken dit zeker. Ik vind het vreselijk ...
Ja akelig is dat he! Wel fijn om te horen dat het herkenbaar is bij andere. dat het inderdaad maar snel voorbij gaat!

4 jaar geleden

Reactie op R.mse

Mijn zoontje deed dit ook. Bij de bevalling ook vruchtwater binnen gehad. H ...
Ow dan hebben we nog even te gaan, dat is best een tijdje. Hij moet eind april naar de kinderarts voor een nacontrole nog i.v.m. de pittige bevalling. Ik zal dit dan meteen bespreekbaar maken! Dankjewel voor je reactie😊

4 jaar geleden

Reactie op MamaVanJay

Hoi allemaal, Mijn zoontje is 3 weekjes oud en ik merk dat hij piept, reute ...
Ik herken het ook bij ons dochtertje. Ze is nu bijna 8 weken. Wat opvallend is, is dat ze het alleen s nachts heeft en overdag eigenlijk niet. Is dat bij jouw kindje ook?

4 jaar geleden

Reactie op Annemarie19

Ik herken het ook bij ons dochtertje. Ze is nu bijna 8 weken. Wat opvallend ...
Overdag valt het me ook regelmatig op, moet zeggen dat het wel minder vaak en erg is dan in de nacht als ik erover nadenk. Snachts gaat hij inderdaad net wat meer tekeer.

4 jaar geleden

Reactie op MamaVanJay

Overdag valt het me ook regelmatig op, moet zeggen dat het wel minder vaak ...
Ah oké Ik was al vanalles gaan proberen zoals neusspray, bedje wat schuin zetten, stomen etc maar niet echt veel succes. Het is wisselend, soms heeft ze er geen last van en dan slaapt ze veel rustiger. Als ze knort en bromt draait ze allemaal met haar hoofdje.

4 jaar geleden

Reactie op Annemarie19

Ah oké Ik was al vanalles gaan proberen zoals neusspray, bedje wat schuin z ...
Ja die van mij snurkt ook een draait dan ook veel met zijn hoofdje. Soms piept hij, een dat vind ik zo zielig om te horen. De eerste nacht dat ik het hoorde, deed ik bijna geen oog dicht. Inmiddels begint het te wennen. Maar ik ga het wel aankaarten bij de arts van het CB.

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Ja die van mij snurkt ook een draait dan ook veel met zijn hoofdje. Soms pi ...
Ik hoor graag terug wat ze daar zeggen. Ik kreeg er namelijk weinig reactie op van de arts bij het cb maar ik ben wel benieuwd.

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Ja die van mij snurkt ook een draait dan ook veel met zijn hoofdje. Soms pi ...
Zo herkenbaar, zulke vreselijke geluiden soms :( Mijn meisje is ook veel bezig met haar tong naar binnen en buiten tijdens haar slaapt en tijdens die geluiden. Herkennen jullie dat ook?