758 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op ManonElaani

Voor de mama’s die flesvoeding geven, hoe doen jullie dat ‘s nachts? Wij ne ...
Wij hebben in de nacht alles in onze badkamer staan. Een thermosfles met warm water, blik babyvoeding en flesje staat er naast. In een minuut tijd is het flesje gemaakt 😊.

4 jaar geleden

Super! Zo’n thermosflesje is wel een goeie! Dat ga ik proberen.. bedankt 😁

4 jaar geleden

Reactie op Kirs-

Wij hebben in de nacht alles in onze badkamer staan. Een thermosfles met w ...
Dat hebben wij ook de eerste weken gedaan, de thermosfles😀. Maar nu drinkt ze 165 ml en zit er 6 tot 8 uur tussen in de nacht. De thermosfles was niet meer warm genoeg. Daarom de water koker mee naar boven, dan wordt de fles sneller warm 😊.

4 jaar geleden

Van de week had iemand hier de tip voor de weegschaal bij bol.com. Ik zit eraan te denken om dat te kopen, alleen in waar doe je de baby dan in om te wegen? Een handdoek met knoop erin? Hydrofiel doek? Want daar zit ik nu een beetje mee

4 jaar geleden

Het zit je echt niet mee😔 goed dat je er over praat. Ik vind het heel knap ...
Hi lexie95 vroeg me af hoe het nu met jou gaat? Hier langzaamaan steeds beter gelukkig😊

4 jaar geleden

Reactie op ManonElaani

Voor de mama’s die flesvoeding geven, hoe doen jullie dat ‘s nachts? Wij ne ...
Wij hebben een flessenwarmer, ook echt ideaal. Onze dochter heeft namelijk een stofwisselingsziekte dus moet nu nog om de 4 uur eten. En zo is het altijd de juiste temperatuur.

4 jaar geleden

Wij hebben een flessenwarmer, ook echt ideaal. Onze dochter heeft namelijk ...
Van welk merk? Ik hoor steeds verschillende verhalen namelijk. Hoe lang duurt het tot de fles warm is.

4 jaar geleden

Reactie op Charlie

Van welk merk? Ik hoor steeds verschillende verhalen namelijk. Hoe lang duu ...
Alecto bw-700 digitaal. Voor een fles van 120ml ongeveer 2 minuten in totaal. Dit is een extra brede omdat wij flessen hebben van Mam voor de darmpjes en die zijn breder aan de onderkant. Wij zijn er echt heel tevreden mee. Vooral omdat je het erin zet en er dan niet meer naar om hoeft te kijken. En je kan er ook flesjes evt spenen in desinfecteren en later zelfs potjes in opwarmen.

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Van de week had iemand hier de tip voor de weegschaal bij bol.com. Ik zit ...
Wij hebben deze gehaald werkt super makkelijk https://www.bol.com/nl/p/moa-b36-babyweegschaal-bluetooth-app/9200000101080423/?bltgh=jIbOly1n05JOHowe4VpBsA.1_31.34.ProductPageUrl

4 jaar geleden

Reactie op Mrs Millsite

Wij hebben deze gehaald werkt super makkelijk https://www.bol.com/nl/p/mo ...
Ja wij hebben deze ook echt ideaal !! Werkt via een app

4 jaar geleden

Reactie op MamaVanJay

Misschien dat het er toch bij hoort dan bij die ukkies. Ik vind het wel erg ...
Even een update wat betreft het brommen en knorren in de nacht 😉 Wij hebben een luchtbevochtiger op de slaapkamer neergezet en dat lijkt te helpen. Ik zet m al wel in de loop van de avond aan.

4 jaar geleden

Reactie op Mrs Millsite

Wij hebben deze gehaald werkt super makkelijk https://www.bol.com/nl/p/mo ...
Ik heb hem besteld en wordt vandaag bezorgt

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Ik heb hem besteld en wordt vandaag bezorgt
Ben benieuwd wat je ervan vind

4 jaar geleden

Reactie op Mrs Millsite

Ben benieuwd wat je ervan vind
Wij hebben deze ook! Ideaal met de app erbij!

4 jaar geleden

Vraagje. Ons zoontje begon net wat langer door te slapen snachts tot afgelopen 2 nachten. Spuugt heel fel z’n tut uit en gaat dan huilen. Dit doet hij meerder keren achter elkaar. Na n paar keer tutje in doen gaat hij wel weer slapen, maar wel maar erg kort en dan is t weer raak. In de box doet hij t nu ook, z’n tut uittuffen. Heb niet t idee dat t met t tutje zelf te maken heeft eigenlijk want deze heeft hij al sinds week 2. Klinkt t iemand bekend?

4 jaar geleden

Reactie op Shizzledizzle

Vraagje. Ons zoontje begon net wat langer door te slapen snachts tot afgelo ...
Hi, hoe oud is je zoontje? Klinkt namelijk als het begin van een sprongetje.

4 jaar geleden

Reactie op Charlie

Hi, hoe oud is je zoontje? Klinkt namelijk als het begin van een sprongetje ...
Oh stom heb k er niet bijgezet. Hij was maandag 7 weken. Zou dat t 2e sprongetje al kunnen zijn?

4 jaar geleden

Reactie op Shizzledizzle

Oh stom heb k er niet bijgezet. Hij was maandag 7 weken. Zou dat t 2e spron ...
2e sprongetje begint bij 7,5 week. Grote kans dat het begonnen is. Dit sprongetje duurt ongeveer 2 weken. Ons meisje was de eerste paar dagen vooral van slag. Daarna meer gefrustreerd dat het niet allemaal lukte zoals zij wilde🤣.

4 jaar geleden

Reactie op Charlie

2e sprongetje begint bij 7,5 week. Grote kans dat het begonnen is. Dit spro ...
En hij begon net wat langer dan 3 uur te slapen snachts🙈. Ben benieuwd dan de komende dagen en vandaag ook nog z’n eerste prikje gehad.. Haha die frustratie bij baby’s. Hopelijk is t bij jullie meisje al weer wat rustiger.

4 jaar geleden

Reactie op Shizzledizzle

En hij begon net wat langer dan 3 uur te slapen snachts🙈. Ben benieuwd dan ...
Ja grotendeels wel, ze is alleen weer begonnen met spugen. Dus even weer goed opletten bij de voedingen. Hopelijk gaat hij door dit sprongetje langer slapen. Hier ben ik gezegend met een meisje dat al 8 uur slaapt. Als het aan haar ligt langer, want eigenlijk maak ik haar om 10/11 uur nog wakker voor de laatste voeding. Ik had dat ze vooral heel veel bij mij wilde zijn afgelopen twee weken. Dus extra veel knuffelen en netflixen met een slapend meisje in mijn armen. Wel heel fijn, na twee weken wil ze eindelijk weer op mijn buik liggen. Ze wilde alleen maar op haar rug liggen en dan haar hoofd onder mijn borst verstoppen😅 Oooh het eerste prikje. Hopelijk slaapt hij vannacht goed❤. Prikjes zijn zo zielig, maar het is niet anders.