758 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op ManonElaani

Ik probeer dus sinds kort mijn dochter rond dezelfde tijden te voeden overd ...
Mijn dochter is nu trouwens 10,5 week.

4 jaar geleden

Reactie op FCE.93

Mocht ze nog heel jong zijn trouwens dan zou ik nog wel even wachten. En he ...
Bedankt voor je reactie 😊 ze is 7 weken nu! Dus wel erg jong nog! Maargoed ik zou dat wel kunnen proberen, maar ik maak dus altijd flesjes van 120 en wanneer ik minder geef dan dat gaat ze huilen totdat ze die 120 heeft gehad 😂

4 jaar geleden

Reactie op Charlie

Ritme aanpassen aan haar. Mijn dochter komt om de 4 uur ongeveer overdag. D ...
Ja precies! Dat was ook mijn plan inderdaad. En dan overdag wel gewoon ongeveer de 4 uur aanhouden. Geven jullie haar laatste flesje savonds dus ook om verschillende tijden? Wel lekker hoor ‘s nachts tussen de 6-8 uur ertussen😊

4 jaar geleden

Ze zeggen altijd dat een baby 8x per dag moet drinken. Maar als er 4 u tussen zit, dan red je dat niet. Tot hoeveel weken moet een baby 8 x drinken?

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Ze zeggen altijd dat een baby 8x per dag moet drinken. Maar als er 4 u tus ...
Ligt vooral aan het gewicht ook van de baby. Vanaf een week of 6 was het voor ons geen 8 voedingen meer. Nu is ze 8 weken en krijgt 6 flessen kunstvoeding. Met borstvoeding is het wellicht anders..?

4 jaar geleden

Reactie op ClaudiavS

Ligt vooral aan het gewicht ook van de baby. Vanaf een week of 6 was het vo ...
Is volgens mij inderdaad heel verschillend. Mijn dochter is al bijna 5 kilo en drinkt met borstvoeding toch nog zo'n 7 a 8 keer per dag. Wat ik overigens prima vind. (We kwamen van 10 keer 😅)

4 jaar geleden

Reactie op ManonElaani

Ja precies! Dat was ook mijn plan inderdaad. En dan overdag wel gewoon onge ...
Eerst gaven we de avond om verschillende tijden, totdat ze besloot om in de avond langer te gaan slapen. Nu doen we het laatste flesje tussen 10 en 11. Zodat ze in de nacht langer gaat slapen😊

4 jaar geleden

Die van ons drinkt rond 19 u en komt dan pad rond 0.30-1.00 uur. Anky fijn zijn als we dat konden verschuiven naar 22 uur en dan pas rond 3 u weer komen

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Die van ons drinkt rond 19 u en komt dan pad rond 0.30-1.00 uur. Anky fijn ...
Zelfde hier.. mijn zoontje drinkt tussen 7 en 8 in de avond een fles en meldt zich dan tussen half 2 en 3 in de nacht. Hij kan dus echt al wel een poos doorslapen en zonder voeding. Ben zo bang als ik hem om 22.00/23.00 wakker ga maken voor nog een voeding hij daarna niet zo lang slaapt 😅 miss toch maar eens gaan proberen..

4 jaar geleden

Reactie op ManonElaani

Bedankt voor je reactie 😊 ze is 7 weken nu! Dus wel erg jong nog! Maargoed ...
Chloë is morgen 11 weken. Met 6/7 weken zijn we met het vast avond flesje van 10/11 uur begonnen, omdat ze die in de avond langer ging slapen ipv in de nacht. We gaven toen ook zoveel als jij doet, ze dronk alleen niet altijd de fles leeg. Ze had toen nog 1 nacht voeding eigenlijk. Het aantal voedingen en de hoeveelheid zijn richtlijnen natuurlijk. 😄

4 jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Zelfde hier.. mijn zoontje drinkt tussen 7 en 8 in de avond een fles en mel ...
Het koste een paar nachten, maar het hielp wel. Mijn zus zei dat ze anders de avond steeds langer gaan slapen, want er is één moment dat ze steeds langer gaan slapen. En dat is natuurlijk het fijnst als het de nacht is en niet de avond. Vandaar het flesje om 10/11 uur😃

4 jaar geleden

Wij doen ook de laatste voeding om 10 uur. Wij hebben zoiezo een ritme waarbij we verschonen en dan voeden, daardoor kan hij ook al slaapt hij al om 10 uur rustig wakker worden tijdens het verschonen voor de voeding van 10 uur daarna inbakeren en meestal valt hij rustig in slaap. Eerst sliep hij dan door tor 5 uur ergens maar tegenwoordig heeft hij dat verlengd naar 7 uur. Ik denk dat doordat hij standaard tussen 10 en 11 de laatste voeding krijgt niet in de avond zijn slaap langer maakt maar in de nacht zoals je wilt. Als dit zo goed gaat gaan we de laatste voeding langzaam vervroegen naar 9 uur zodat hij van 9 tot 7 slaapt (aangezien hij om 9 uur al aardig wegdommeld ook). Rest van de dag doe ik voeden op verzoek maar de laatste voeding op een vast moment en dat werkt hier in iedergeval erg goed😊

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Wij doen ook de laatste voeding om 10 uur. Wij hebben zoiezo een ritme waar ...
Ik ga het met mijn dochter toch ook maar eens proberen! Zou alleen al lekker zijn als ze tot een uur of 5 slaapt. Wie weet.

4 jaar geleden

Reactie op Mariannevdv85

Is volgens mij inderdaad heel verschillend. Mijn dochter is al bijna 5 kilo ...
Onze zoon is 9 weken vandaag en vraagt ook nog om 6 a 7x de borst. Vaker 7x dan 6x haha. Meestal rond 8 uur de eerste en dan om de 3 a 4 uur. De laatste is meestal rond 11 uur 's avonds. De ene keer slaapt hij door tot half 6 en de andere keer komt ie nog om half 4. Als we om 10 uur 's avonds uitkomen met' laatste' voeding komt ie een uur later weer. Blijkbaar zit al bij hem de ritme om rond 11 zijn laatste voeding te krijgen 😅

4 jaar geleden

Reactie op Mariannevdv85

Ik ga het met mijn dochter toch ook maar eens proberen! Zou alleen al lekke ...
Ja hier werkt het heel erg goed en voed ook nog ongeveer 8 keer per dag maar dan dus overdag ipv in de nacht. Dus voed wel overdag om de 2 a 2.5 uur maar dat vind ik niet erg😊

4 jaar geleden

Reactie op Charlie

Het koste een paar nachten, maar het hielp wel. Mijn zus zei dat ze anders ...
Nou ik ga t vanavond proberen 😅 hij slaapt sinds half 8 nu dus rond half 11 flesje erin.. hopelijk slaapt ie daarna weer lekker door!

4 jaar geleden

Ben benieuwd meiden🤞🏼🍀

4 jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Nou ik ga t vanavond proberen 😅 hij slaapt sinds half 8 nu dus rond half 1 ...
Ik ga ook half 11 een voeding proberen, ben erg benieuwd. Met mijn zoon deden we dan altijd een flesje gekolfde melk maar nu even de borst proberen , kijken of ze een beetje wil drinken.

4 jaar geleden

Ben benieuwd!😊

4 jaar geleden

Was in slaap gevallen 🙈 23.30 fles is het geworden, meneer meldde zichzelf. En nu net weer wakker, 5.15 weer aan de fles. Dus nog maar even verder slapen zo 😴