758 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Charlie

Hij kan twee weken duren. Best mogelijk dat hij nog bezig is.
Ja dat zou ook nog kunnen inderdaad....

4 jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Dag dames, zijn er kindjes ook al met hun 2e sprongetje bezig? Mijn zoontje ...
Hoe oud (hoeveel weken) zijn jullie kindjes? Want mijn mannetje drinkt ook slechter, slaakt slechter. Alleen denk ik dat het komt omdat oververmoeid is een regelmaat mist. Ik ben daar nu mee bezig. Maar als het een sprongetje is, dan weet ik dat het daardoor komt

4 jaar geleden

Dit is de sprongetjeskalender😊

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Hoe oud (hoeveel weken) zijn jullie kindjes? Want mijn mannetje drinkt ook ...
11 weken oud nu, alleen vanaf de uitgerekende datum gerekend maakt hij nu sprong 2.. zoveel onrust ook tijdens t slapen en veel wakker, vind het wel zwaar hoor 😩

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Hoe oud (hoeveel weken) zijn jullie kindjes? Want mijn mannetje drinkt ook ...
Morgen 12 weken 🥰

4 jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

11 weken oud nu, alleen vanaf de uitgerekende datum gerekend maakt hij nu s ...
Bereken je sprongetjes eigenlijk vanaf de geboortedatum of vanaf de uitgerekende datum? Mijn meisje is nu 7 weken, maar met 41 weken geboren. Zou ik dan moeten rekenen met 8 weken?

4 jaar geleden

Bereken je sprongetjes eigenlijk vanaf de geboortedatum of vanaf de uitgere ...
Uitgerekende datum

4 jaar geleden

Reactie op Charlie

Dat was ook ons 2e sprongetje zo. Slecht drinken duurde gelukkig het minst ...
Ja dat drinken is momenteel drama.. normaal 6x 125-150, nu haalt ie per fles regelmatig niet eens 100.. probeer t maar in delen te geven nu.. duurt nu al een dag of 3

4 jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Ja dat drinken is momenteel drama.. normaal 6x 125-150, nu haalt ie per fle ...
Ja dat hadden wij ook. Ze haalde met gods gratie 100cc. En nu hebben we dat weer. Van tussen de 170-200 per fles, naar met heel veel moeite maar 150cc.

4 jaar geleden

Hey dames... Hebben jullie last van haaruitval? Ik las dat je haar achteruit kan gaan tijdens de bevalling... Daar gelukkig geen last van gehad. Maar gisteren stond ik onder de douche en de losse haren bleven maar komen 😢 slik elke dag vitamines voor moeders en eet redelijk gezond (snoep nog regelmatig).

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Hey dames... Hebben jullie last van haaruitval? Ik las dat je haar achterui ...
Bedoel dat je haar achteruit kan gaan tijdens zwangerschap ipv bevalling

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Bedoel dat je haar achteruit kan gaan tijdens zwangerschap ipv bevalling
Ik dacht altijd dat het vooral zo is dat je amper haaruitval hebt tijdens de zwangerschap en dat er dan een soort inhaalslag is na de bevalling.... helaas. Dus je gaat volgens mij gewoon terug naar 'normaal'. Ik heb het nu ook weer inderdaad.

4 jaar geleden

Reactie op Mariannevdv85

Ik dacht altijd dat het vooral zo is dat je amper haaruitval hebt tijdens d ...
Dat zou kunnen. Ik heb nagenoeg geen haaruitval gehad tijdens de zwangerschap. Schrok gisteren toch wel even... Dacht word toch niet kaal? Hahha

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Hey dames... Hebben jullie last van haaruitval? Ik las dat je haar achterui ...
Ja 😭 Tijdens mijn zwangerschap had ik fantastisch mooi haar, dat is tot 2 maanden na de bevalling gebleven. Daarna ging het snel achteruit. Afgelopen zaterdag heeft mijn schoonmoeder ruim 10 cm weggeknipt, was helemaal dood. En het hele huis ligt onder de haren, tijdens het douchen komen ze er met meerdere tegelijk eruit en dan bij het kammen nog meer😱

één jaar geleden

Hoeveel hechtingen na bevalling