758 Reacties

4 jaar geleden

Hebben jullie inbakeren geprobeerd? De Puckababy zorgt hier voor heerlijke nachtrust. Fijn voor moeder én kind 😊

4 jaar geleden

Reactie op lindaa

Hier ook last van krampjes, maar sinds we druppels Infacol geven voor de vo ...
Is dat op recept of kan je die halen bij drogist of natuurwinkel?

4 jaar geleden

Reactie op Robster

Hebben jullie inbakeren geprobeerd? De Puckababy zorgt hier voor heerlijke ...
Ik had gelezen dat inbakering voornamelijk helpt bij baby's die zichzelf wakker slaan.. Maar dat heeft onze zoon niet. Volgens mij zijn het echt zijn darmen of misselijkheid (geeft regelmatig mondje terug als hij in zijn ledikant ligt)

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Is dat op recept of kan je die halen bij drogist of natuurwinkel?
Kan je gewoon halen bij de Etos of Kruidvat

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Is dat op recept of kan je die halen bij drogist of natuurwinkel?
Kun je bij de drogist halen! Had ik als tip gekregen van de kraamverzorgster & het werkt hier dus goed 😊

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Onze sliep eerst fantastisch in zijn eigen bedje. Nu de laatste 4 dagen lig ...
Misschien heeft hij last van zijn regeldagen. Rond de 3e week krijgen baby's daar last van.

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Ik had gelezen dat inbakering voornamelijk helpt bij baby's die zichzelf wa ...
De puckababy is echt top! Naast het in toom houden van wilde armpjes geeft het ook een gevoel van geborgenheid, zoals in de baarmoeder. Mocht je interesse hebben misschien een keer 1 lenen om te proberen?

4 jaar geleden

Reactie op Vls

De puckababy is echt top! Naast het in toom houden van wilde armpjes geeft ...
Oh super lief, ik zal eens overleggen met manlief. Laat het weten 😊

4 jaar geleden

Zit hier een beetje al jullie verhalen te lezen en ik zit echt verbaasd te lezen. Ik heb een baby boy zaterdag 4 weekjes oud, en komt gewoon iedere 2 uur om voeding. Ook in de nacht. Ik geef volledige bv ik dacht ik zal eens kijken of een flesje helpt om hem in de nacht langer te laten slapen, maar helaas ook na een fles van 100cc komt hij gewoon om de 2 uur. Heeft mijn jongen nou zoveel honger of wat is het?

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Oh super lief, ik zal eens overleggen met manlief. Laat het weten 😊
En trouwens het ledikantje een stukje omhoog aan de hoofdzijde schijnt ook goed te helpen tegen spugen/teruggeven. Dit kan ook door bijvoorbeeld boeken onder het matrasje. Dit gaf het consultatiebureau maandag ook nog als tip.

4 jaar geleden

Onze kleine meid is inmiddels 1 maand oud maar de krampjes worden ook steeds intenser. Ze krijgt voor haar voeding al infacol en ze is ook bij de osteopaat geweest afgelopen dinsdag. Hopelijk zien we snel verbetering ☹️. Kan me dan zo machteloos voelen..

4 jaar geleden

Reactie op priscilla-25

Zit hier een beetje al jullie verhalen te lezen en ik zit echt verbaasd te ...
Hangt natuurlijk ook van het gewicht van je zoontje af waar hij om vraagt en wat hij nodig heeft. Ik ben sinds deze week van 100cc 6 tot 7 x per dag naar 120cc 5x per dag gegaan en daar doet hij het super goed op. Was op advies van het CB, omdat wij hem eerst wakker maakte voor zijn voeding. Nu komt hij gewoon wanneer hij zelf wil en dat is echt ideaal. Nou heb ik vanaf dag 1 al flesvoeding gegeven daar zit misschien ook het verschil in dan zie je wel precies wat ze binnenkrijgen

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Ben wel blij om te horen cq lezen 😉 dat ik niet de enige ben met zo'n klei ...
Nu ook weer mevrouwtje ligt heerlijk te slapen nu na net te hebben liggen bewegen en kreunen als een malle, maar ze moet zo haar laatste flesje hebben en moet ik haar dus weer wakker maken, wat resulteert in een huilpartij en niet meer willen slapen als ik haar in haar bedje leg zo🙈 ik weet even niet meer waar ik nu goed aan doe help!

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Onze sliep eerst fantastisch in zijn eigen bedje. Nu de laatste 4 dagen lig ...
Zelfde hierzo. Blijkbaar maken ze vanaf week 3 zelf melatonine aan waardoor in slaap vallen moeilijkee gaat. Ik kreeg de tip er een ritueel van te maken, niet teveel licht en hem in bed leggen en zo te troosten zonder hem eruit te halen. ( tenzij hij echt hard huilt dan even troosten en dan terug leggen). Dat lukt perfect waardoor hij terug goed slaapt snachts nu

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Nu ook weer mevrouwtje ligt heerlijk te slapen nu na net te hebben liggen b ...
Zie mn laatste reactie

4 jaar geleden

Onze kleine meid is inmiddels 1 maand oud maar de krampjes worden ook steed ...
Vervelend zeg! Hoelang gebruik je Infacol al? Bij ons werkte dat pas echt na een paar daagjes, tenminste dat idee had ik :). Al geprobeerd om haar buikje te ‘masseren’ (met de klok mee, rondjes draaien met je hand over haar buikje)?

4 jaar geleden

Onze kleine meid is inmiddels 1 maand oud maar de krampjes worden ook steed ...
Ik kreeg de tip sab simplex te proberen maar dit verkopen ze alleen via een Duitse webshop. Zelf nog niet geprobeerd maar wellicht werkt het. Dit is hetzelfde idee als infacol maar schijnt voor sommige toch beter te werken.

4 jaar geleden

Reactie op lindaa

Vervelend zeg! Hoelang gebruik je Infacol al? Bij ons werkte dat pas echt n ...
Ongeveer 1,5 week zijn we al bezig met Infacol. Ik vraag me af of de krampen nog erger zullen zijn als ik zou stoppen met Infacol. Durf het niet goed uit te proberen omdat ik niet wil dat ze nog meer pijn heeft. Masseren heb ik ook geprobeerd maar dat werkt helaas ook niet. Het enige wat iets van verlichting geeft is de KIpKep Woller kruikje en wiegen. Hoop dat we deze periode snel achter ons kunnen laten ☹️.

4 jaar geleden

Reactie op denise103

Ik kreeg de tip sab simplex te proberen maar dit verkopen ze alleen via een ...
Bedankt voor de tip!

4 jaar geleden

Reactie op Vls

De puckababy is echt top! Naast het in toom houden van wilde armpjes geeft ...
Hoe dek je je kindje toe in het ledikantje? Wij hebben ook puckababy gekocht en weten hier zo goed wat aan te doen enzo..