42 Reacties

3 jaar geleden

Sylvester roept de hele dag die die die 🤣 En dan moet hij duidelijk iets hebben! Ook roept hij de kat genaamd Ollie 🐱

3 jaar geleden

Die, nijntje, hondje, bah en opa 🤣 Nijntje is vooral zingen en dansen erbij

3 jaar geleden

Die van mij zegt een hoop onverstaanbaar. Als ie ons iets duidelijk wil maken of iets wil zegt ie: Ker ker. 💁‍♀️

3 jaar geleden

Bah, kaaa (klaar), koeiekoeiekoie 🤣

3 jaar geleden

Poes en hap. Al maanden. Niks geen papa of mama, hij heeft alle woorden die hij nodig heeft 😬

3 jaar geleden

Pa is papa Woef is de hond Aai (aaien) Die Ja Hai Da (dagdag)

3 jaar geleden

Hier alleen papa. (Sinds vandaag hoor ik af en toe mama 🥰) Hap, eten hi (als in hallo 👋🏼) da als iemand weg gaat. Heel erg veel onverstaanbare gesprekken met haar telefoon, maar haar belangrijkste woord is OPA. Opa is dan ook haar grote vriend 😍

3 jaar geleden

Papa, mama, ja, eten 😁

3 jaar geleden

Als eerste mama en toen ze papa leerde was het niks anders meer, als je vroeg “mama”, zei ze “papa”... 🤣 maar ondertussen; aai, bah, bal (alleen de l lukt nog niet helemaal), bap (als ze iets wil), kikker, en dieren kan ze al goed nadoen; bij hond is het woef (bij het zien van de hond van mijn ouders zegt ze ook woef), bij aap is het oeh aah aah, bij eend is het kwak kwak kwak, bij koe is het boee. En voor dr verjaardag hebben we natuurlijk de hoera geoefend, dus bij hiephiep gaan der armen omhoog en komt er iets van “hoera” uit😂😍 i love it allemaal! Hoe wijs ze gewoon al zijn!

VRIEND

3 jaar geleden

* Kijk! Vergezeld met een wijzend vingertje. Maar ook "kijkeens" en "mamakijk" * Neeneenee (als ze naar de hondenbrokken kijkt, mag ze niet aankomen) 😅 uiteraard met wijzend vingertje * Naam van de hond * Waf * Baa (beer) * Haaaaaaai 🥰 En zoveel gebrabbel, zo om op te vreten

3 jaar geleden

Hier voornamelijk veel klanken die op een woord lijkt. Mama en papa en sinds deze week zegt ze nu ook Aaaa... Ppp! Heel schattig, maar niet zo nuttig 😅

3 jaar geleden

Hier nog geen woorden...maar brabbelen...

3 jaar geleden

Doeeei haaaai dagg Tandjes Autoo Ome Danke Neeneenee Bah Die Aaaien Koe “bedoeld hij kio 🐶”

3 jaar geleden

Wow wat knap dat er zoveel kindjes zijn die nu al woordjes zeggen. Bij mij lijkt het wel heel vaak op iets, maar is het nog niks😂

3 jaar geleden

Bal, aaien, papa, mama, haaiii

3 jaar geleden

Hier ook nog weinig echte bewuste woorden, vooral klanken en gebrabbel... Jaajaa,mamamamama, kak... Maar niet het idee dat hij bepaalde dingen op een bepaald moment zegt..

3 jaar geleden

Papa, mama, die, bah, aap, nah (zegt ze als ze iets laat vallen bijv)

3 jaar geleden

Die, die, die.... verder komt hij nog niet

3 jaar geleden

Vooral veel "oh" als ze verbaast is of iets ziet. "Dada" bij weg gaan en slapen gaan. Ook wel "mamamama" en "papapapa" maar denk niet dat dat bewust is.

3 jaar geleden

Oh oh. Eten. Die. Papa. Mama. dada. Joep (Ons hondje)