42 Reacties

3 jaar geleden

Oh oh. Eten. Die. Papa. Mama. dada. Joep (Ons hondje)
En aaaaiiii

3 jaar geleden

Hier helaas niks, ook geen klanken die er op lijken...ik denk dat het nog wel komt (ze is net 1 jaar)

3 jaar geleden

Wow, ben wel benieuwd van de kindjes die al zoveel zeggen, zeggen die echt de woordjes zo, of zeggen ze klanken die erg lijken op die woordjes. De mijne zegt dag dag, en dan zwaait hij, maar klinkt meer als day day.. voor een ander zonder de zwaai beweging onverstaanbaar.

3 jaar geleden

Dada, oma .opa. bumba. 😀😇

3 jaar geleden

Reactie op Neryase

Hier helaas niks, ook geen klanken die er op lijken...ik denk dat het nog w ...
Hier ook alleen maar tatata of dadada...en onverstaanbaar gebrabbel 🤣 komt vanzelf lijkt me inderdaad!

3 jaar geleden

Attteeeeeee (eten)

3 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Wow wat knap dat er zoveel kindjes zijn die nu al woordjes zeggen. Bij mij ...
Mijn dochtertje zegt ook nog niets..maar "zingt" veel..😂

3 jaar geleden

Aap, echt, bah, bad, auto en ik hoorde laatst opeens poes, maar kan ook toeval zijn. Vooral aap zegt hij 12473x op een dag en dus ook in de kinderwagen als je op straat voorbij mensen loopt 😅

3 jaar geleden

Papa, mama, aap, die, opa, oma, aaien en koek 😊

3 jaar geleden

Reactie op Neryase

Hier helaas niks, ook geen klanken die er op lijken...ik denk dat het nog w ...
Hier ook alleen nog maar het woordje 'bah'. Mijn zoon is 17 februari 1 jaar geworden. Komt vanzelf wel goed hoor.

3 jaar geleden

Hier ook alleen nog maar het woordje 'bah'. Mijn zoon is 17 februari 1 jaar ...
Hier ook alleen Bah 😅. Maar niet eens bewust hoor, als ik het zeg zegt hij het na.. Hij is van 2 februari, zou het wel leuk vinden als hij binnenkort papa of mama gaat zeggen 🥰

3 jaar geleden

Tjuhtjuh, onze hond heet Fleurtje😂. Heeeejjjjjj is de grootste favoriet. Jada (eigen naam), en nee nee.

3 jaar geleden

Papa, mama, hap, bye, en heel duidelijk NEE 😅

3 jaar geleden

Reactie op FCE.93

Hier ook alleen Bah 😅. Maar niet eens bewust hoor, als ik het zeg zegt hij ...
Hier soms bewust. Nu zegt hij ook 'bah' als we hem kusjes geven 🤣. Hopelijk komen de woordjes papa en mama gauw

3 jaar geleden

Momenteel erg veel: Kakkaa kak kak kak

3 jaar geleden

Heel veel bah bah en ma ma

3 jaar geleden

“Kijk” 😁

3 jaar geleden

Papa, mama, kijk, die, daar, bal, mooi 🤣

3 jaar geleden

Hier zegt ze bah, die, opa en aai poes.. heel soms komt er papa uit maar dat is echt puur geluk haha.. dame is 15 februari 1 geworden!

3 jaar geleden

Papa, mama, poesje, woef(haar knuffeltje), toetje, nana(eten), buiten en dierengeluiden als zij plaatjes van dieren ziet (koe, schaap, ezel, muis , haan, kip) . Het gaat ineens heel snel.