4 Reacties

3 jaar geleden

Oh dat is een hele goeie! Mijn dochter krijgt nu ook antibiotica ivm een flink ontstoken teentje en eet sinds die tijd ook veel slechter het vaste voedsel. De flessen gaan wel goed.

3 jaar geleden

Ik herken het wel van mijn oudste. Die leefde in de dagen erna op papflessen. Ik dacht zelf dat het ziek zijn hem veel energie had gekost, want hij wilde daarna ook veel meer slapen en hij kreeg diarree van de antibiotica. Daarom dacht ik dat hij misschien ook last had van zijn buikje. Ik zou hem even geven waar hij behoefte aan heeft en erop vertrouwen dat het wel weer normaliseert als het lichaam weer rustig is

3 jaar geleden

Hier ook kindje met antibiotica en at normaal alles en ineens luste hij het niet. Weet wel zeker dat door antibiotica komt hier. Begint nu de 6e dag ab weer langzaam terug te komen. Hopelijk zijn ze er snel van af. Beterschap

3 jaar geleden

Goed om te horen dat het niet vreemd is, al is het wel heel vervelend natuurlijk.. net een halve bak fruit erin gekregen 🥳 even doorbijten dus.. hij moet nog tot woensdag de kuur en is anderhalve week geleden ook ziek geweest dus hopelijk is het dan klaar 😓