Lieve dames
Ik heb het zoo gehad na mijn laatste bevalling heb ik heel vaak een down gevoel niet dagelijks maar zo afentoe mijn dochtertje is a.s zaterdag 4 maanden en ik heb een zoontje van 20 maanden aardig pittig dus maar dat doe ik met alle liefde!! . Ik zelf ben huismoeder en mijn vriend werkt maar waar ik heel erg mee zit is 1 dat dagelijkse zelfde routine sinds de virus ik ga haast niet met ze naar buiten naar winkels ofso alleen in de achtertuin omdat ik nog best angstig ben ( sommige moeders zullen wel denken joh meid stel je niet aan het is heel erg gedaald de besmettingen, jaa maar ik blijf het toch nog eng vinden! ) dus hoe ziet mijn dag eruit wakker worden fles geven aan de kleine girl luiers verschonen brood maken voor mijn stoere bink opruimen schoonmaken het huishouden doen en binnen zitten of in de tuin zitten! Verder heb ik zelf geen auto dus ik moet echt met de ovv om naar mijn familie of vrienden te gaan, verder heb ik niemand hier in de buurt. 2 die vieze opvliegers dat echt letterlijk en figuurlijk het zweet bij me uitbreekt dat het gewoon op heel me lichaam het vocht druppelt .. 3 ik ga nu ook echt irriteren aan mijn vriend ik heb het gevoel dat hij het allemaal normaal vind dat ik geen kant op kan ( ja ik kan het wel maar dit doe ik om niet besmet te raken voor mij maar zeker de kids ) hij zit continue op zijn telefoon of ps4 als hij thuis is, hij speelt wel is met de kids en geef haar de fles en luiers enzo .. als ik iets zeg dan krijg ik een ja of oké of helemaal geen antwoord alsof ik niet gehoord word 3 kort lontje dat ik heel snel ( niet altijd) geïrriteerd raakt en dat reageer ik soms af op mijn zoontje ( ABSOLUUT NIET MET GEWELD WANT DIT HAAT IK ENORM !! VAN KINDEREN BLIJF JE AF !! ) maar op dat moment gewoon geen geduld en dus heel snel geïrriteerd waardoor ik dan ook even weg loop ( als mijn vriend thuis is ) omdat ik absoluut fit niet op mijn zoontje of vriend wilt afreageren en dan 9 van de 10 keer voel ik me zooo kut ! Dat ik gewoon moet huilen herken iemand dit ?
Help me !