27 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op EvB

Kom ik je toch tegen, haha! Ga morgen even contact opnemen met het consulta ...
Laat die tijd maar snel komen! Dat ze kunnen zeggen wat ze willen enz.. 🙊

3 jaar geleden

Reactie op Ana88

Mijn zoontje drinkt ook vrij weinig. Vind bekers/glazen waar wij uit drinke ...
Welke rietjes beker heb je toevallig een foto? 😊 Ik heb de anti lek beker van kruidvat merk die is vgm hetzelfde als de Munchkin 360 beker maar dit vind ze ook niks om uit te drinken word echt kwaad steeds als het niet lukt en slaat de beker weg, terwijl water uit haar difrax fles gaat weer wel goed.. Alleen drinkt ze alsnog maar een paar slokken steeds is te weinig en als ik de fles laat staan bijt ze de speen kapot niet handig 🙈 dus moet echt iets anders vinden wat ze wel interessant vind om uit te drinken.

3 jaar geleden

Reactie op CheyenneJolyna

Welke rietjes beker heb je toevallig een foto? 😊 Ik heb de anti lek beker ...
Hier beland de Munchkin ook op de grond of handvaten in de mond. Deze beker beland ook op de grond hoor maar ja heb liever dat hij iets drinkt. Deze beker is ook niet zo duur, valt te proberen 😁 https://www.hema.nl/baby/babyverzorging/slabbetjes-babyvoeding/drinkfles-met-rietje-300-ml---grijs-33503030.html?src=20ba152?utm_source=Google Platform&utm_medium=Organic&utm_campaign=FreeShopping&gclid=Cj0KCQiA2uH-BRCCARIsAEeef3k0g-gHt745luuOw3TBVd6ljHx0pU5-NLJCM_T9AJNz0bEbX_3MvNEaAtNbEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Ze hebben ook een roze variant ervan.

3 jaar geleden

Reactie op Ana88

Hier beland de Munchkin ook op de grond of handvaten in de mond. Deze beker ...
Top ga ik deze proberen dankjewel!

3 jaar geleden

Reactie op joyce en mees

Wij gebruiken de 360 graden beker bij mees en hij drinkt 1 beker over de he ...
Alleen ochtend en avond fles? Wat geef je tussen de middag bij het brood?

3 jaar geleden

Ik zou eerst gewoon alleen water leren drinken. Hier eerst ook gedacht dat hij het niet lekker vond maar nu weet hij niet beter meer dan dat er in zijn fles water zit. Op zondagen krijgt hij een beetje perenranja of diksap erdoor. Hij mag ook leren dat er op sommige dagen in de week het iets anders gaat als de andere dagen😊 Wij mochten vroeger op de zaterdag bijvoorbeeld een glaasje prik met een klein schaaltje chips en dat vonden wij feest (praat over zo'n 30 jaar geleden) dus wij leren hem ook dat er soms feest is en de meeste dagen gewoon. 😂 Hier krijgt hij 360 graden beker, tot beker en op de opvang een flesje.