29 Reacties

3 jaar geleden

Wil je hem op 2 fietsen gebruiken? Wij hebben die van bobike en een extra blokje kan je zo het stoeltje losmaken en op de andere fiets doen super makkelijk!

3 jaar geleden

Reactie op KimmieKimmie

Wij hebben de Thule Yepp nexxt mini. Deze is om vooraan te monteren en er i ...
Ik heb het geprobeerd om de adapter bij mn man op de fiets te zetten maar hij kan dan niet meer sturen. Lukt dit bij jullie wel?

3 jaar geleden

Yepp tweedehands gekocht

3 jaar geleden

Reactie op Annemarie19

Wij hebben ook het stoeltje van Yepp, mooi lichtgewicht. Nog niet mee gefie ...
Ja. Ivm kou en wind. Zeker in deze tijd van het jaar.

3 jaar geleden

Ik heb een yepp besteld, inclusief scherm 😁. Dank voor alle reacties! Ik zag ook een foto met een kindje met helm voorbij komen. Zijn er meer mensen die een helmpje opdoen met fietsen? Waarom wel/niet?

3 jaar geleden

We fietsen nog niet (ben nog op nieuwe fietsenjacht) maar helmpje wel al besteld... ik wil er niet aan denken wat er gebeurd als hij valt zonder helmpje 😰😰

3 jaar geleden

Reactie op Vls

Oké! Veel yepp, bobike en urban iki 😁 precies waar ik tussen zat te twij ...
Yepp Mini heeft n mega onhandig sluitinkje. Elke keer ruzie mee...

3 jaar geleden

Reactie op Vls

Ik heb een yepp besteld, inclusief scherm 😁. Dank voor alle reacties! ...
Zeker een helmpje! Afgelopen twee keer een mamafiets om zien vallen met een kind erin. Even neerzetten maar per ongeluk scheef, fiets valt om met kind erin, kindje kan dan heel hard met t hoofdje tegen de grond komen. Een van de twee keren kwamen ze met de schrik weg, die andere liep een ontzettende buil op. Better safe than sorry!

3 jaar geleden

Wij hebben een fietsstoeltje van Urban Iki. Heel tevreden van. Goed kijken naar de voetsteuntjes, riempjes, ... Volgens Test Aankoop zijn de helmpjes van Bobike One Plus de beste koop (prijs-kwaliteit-veiligheid!) Wij gaan de baan niet op zonder helm. Ook ik, als ouder, draag er 1 op de fiets. Safety first. Zowel van je kind(eren) als van jezelf.