24 Reacties

4 jaar geleden

Hier is Sophie de favoriet! Lekker zacht en buigzaam, makkelijk te hanteren voor de kleine en goed schoon te maken 🙂

4 jaar geleden

Matchstick monkey hebben wij

4 jaar geleden

Hier ook sophie de giraf. Super fijn! Wij hebben deze,

4 jaar geleden

Deze https://www.bol.com/nl/p/hevea-bijtring-panda-0/9200000002830999?referrer=socialshare_pdp_androidapp Deze is niet te zwaar en is goed vast te houden. Baby vindt hem geweldig

4 jaar geleden

Hier is Sophie de favoriet! Lekker zacht en buigzaam, makkelijk te hanteren ...
Ik heb verschillende bijtringen, maar deze is hier ook de favoriet. Wat hij er zo leuk aan vindt weet ik niet haha.. maar Sophie de giraf blijkt vaak de favoriet te zijn van kindjes.

4 jaar geleden

Hier is Sophie de favoriet! Lekker zacht en buigzaam, makkelijk te hanteren ...
Ik heb deze ook. Ze vindt hem geweldig!

4 jaar geleden

Hier is Sophie de favoriet! Lekker zacht en buigzaam, makkelijk te hanteren ...
Jaaa, Sophie😍 als ze deze al ziet begint ze al heel vrolijk te trappelen. Ook goed voor haar fijne motoriek. Echt een aanrader!

4 jaar geleden

Deze is bij ons favoriet; https://www.bol.com/nl/p/sophie-de-giraf-so-pure-bijtring-rond/9200000083565167/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-73295257327-S-718664736171-9200000083565167&gclid=Cj0KCQjwgJv4BRCrARIsAB17JI5VMw9-oFcOhKI0cgTxZP8egKlf7nqi68NlOQXajNMrH9Yx8TRZRgEaAl9hEALw_wcB

4 jaar geleden

Is de bijtring van Sophie de giraf echt zo veel fijner dan de giraf zelf? (Want die hebben wij wel al)

4 jaar geleden

Reactie op Robster

Is de bijtring van Sophie de giraf echt zo veel fijner dan de giraf zelf? ( ...
De bijtring heeft ribbeltjes en een fijne houvast. Ik weet niet of alleen de giraffe ook ribbeltjes heeft?

4 jaar geleden

Ook hier is Sophie favoriet. We hadden eerst een Nijntje (met water gevuld), maar die had geen goede houvast en was harder. Sophie buigt mee en is goed vast te houden.

4 jaar geleden

Hier is Sophie de favoriet! Lekker zacht en buigzaam, makkelijk te hanteren ...
Hier is deze ook de favoriet

4 jaar geleden

Reactie op Robster

Is de bijtring van Sophie de giraf echt zo veel fijner dan de giraf zelf? ( ...
Wij hebben beide

4 jaar geleden

Hier is deze favoriet! Weet even zo gauw het merk niet meer maar heb hem bij de kruidvat gekocht. Had de panda ook die hier eerder is aangegeven maar die vind ze hier niks aan 😂 Is denk ook per kindje verschillend.. Net wat ze fijn vinden 😄

4 jaar geleden

Wij hebben deze van de Hema, het is een setje van 2 en super buigzaam.

4 jaar geleden

Ik gebruik deze. Je kan het in de koelkast of de vriezer doen. Dan wordt het water aan de zeiknat koud. Fijn tegen de pijn

4 jaar geleden

Matchstick monkey! Echt top! Kunnen in de vaatwasser.

4 jaar geleden

Reactie op Sab88

Hier is deze favoriet! Weet even zo gauw het merk niet meer maar heb hem bi ...
Nuby is dit

4 jaar geleden

Wij hebben deze van Kruidvat die kan in de koelkast. We hebben ook de 3 fasen bijtring van Nijntje die ook in de koelkast kan, maar die was vooral in het begin nogal groot om vast te houden. Verder van die plasticen met verschillende structuurtjes een aantal, geen idee waar die vandaan komen die heeft mijn schoonmoeder aan gebreide speeltjes gemaakt.

4 jaar geleden

Reactie op Sab88

Hier is deze favoriet! Weet even zo gauw het merk niet meer maar heb hem bi ...
Die is van nuby 😋 die hebben wij ook.