5 Reacties

4 jaar geleden

Hoi Danielle, snap dat het pittig voor je kan zijn. Want voor ons geeft gewerkt bij beide kids, is gebruik maken van wakker tijden of een vast schema. En voor het slapen ook overdag een vast routine te doen. Bij ons is het simpelweg luiertje, alvast met de knuffel op commode zodat ze er mee kan kroelen en dan in slaapzak en in ledikant. Hierna geven we een kus en lopen we weg. Mn dochtertje is dit gewend (7mndn) en huilt nu niet meer maar dat heeft wel tijd gekost. We zijn maanden lang consequent geweest. Wij hebben ook de Zazu Suzy Soother. Die zetten we ook aan. Wat je zou kunnen doen is soort gelijk zelfde en dan zal je dochter waarschijnlijk huilen en dan elke keer na een minuut weer kamer in en troosten kus wang strelen en uit kamer, tot ze in slaap valt. En dan iedere keer iets langer. Dus eerst 1min weg daarna 2 min en steeds minuut erbij. Ik denk als ze zelf in slaap leert vallen zonder flesje ervoor dat ze langer dokr zal slapen overdag. En mocht ze op latere leeftijd nacht weer wakker worden dan kan ze makkelijker in slaap vallen zonder hulp

4 jaar geleden

Reactie op Kmldrbhr

Hoi Danielle, snap dat het pittig voor je kan zijn. Want voor ons geeft gew ...
Ik hanteer het 2-3-4 ritme, het gaat 1 dag heel goed en dan weer 3 dagen niet.. We hebben ook een slaapritueel, slaapzak aan, samen de gordijnen dicht, licht uit.. Helaas hoort dat flesje ook in het ritueel 🙈 Als ik haar dus zonder in bed leg gaat ze niet gelijk huilen, maar heel druk door het bed stuiteren en dat kan ze zo een half uur volhouden tot ze begint te huilen.. Dus ja vind heel lastig om aan te voelen wat ze nodig heeft 😔

4 jaar geleden

S'avonds en snachts hebben we overigens niks te klagen...

4 jaar geleden

Was hier net zo, zonder fles niet slapen, tot ie zelf besloot dat ie van 6 ineens naar 3 flessen per dag wou en ineens ging ie ook zonder fles slapen, soms huilt ie als ik wegloop, druk ik de speen er weer in,(soms gebeurd dat 2a3 x) legt ie zn hoofdje neer en slaapt ie.

4 jaar geleden

Reactie op Dreessie

Was hier net zo, zonder fles niet slapen, tot ie zelf besloot dat ie van 6 ...
Er is hoop dus haha