31 Reacties

3 jaar geleden

Ik had dat precies zo! Nu krijgt ze s'morgens 180, lunch (voor het brood) 120 en s'avonds 180. Tussendoor krijgt ze dan nog fruit, een rijstwafeltje oid en groente tussen 16:00 en 17:00 ergens. Ik dacht ook oh jee hoe moet ik dat gaan doen, maar we hebben eigenlijk van de een op de andere dag die 15:00 fles gewoon weg gelaten en ze heeft er niet om gevraagd 😬

3 jaar geleden

Ik had dat precies zo! Nu krijgt ze s'morgens 180, lunch (voor het brood) 1 ...
Oh en ik laat haar gewoon een slaapje doen als ze aangeef dat ze moe is! Blijkbaar heeft ze het gewoon nodig, en dan pest je haar alleen maar als je haar wakker houd mijn inziens...

3 jaar geleden

Mijn zoontje van bijna 9 maanden heeft precies hetzelfde schema. Sinds hij 8 maanden is krijgt hij smorgens pap met de lepel ipv een fles. Dat maak ik dus wel met z'n melk. En we hebben de File van 15 uur gewoon meteen geschrapt zonder af te bouwen. Ipv die fles geven we hem iets anders.. Een babykoekje.. Extra stukjes fruit oid... Zonder moeite ging die fles eraf.

3 jaar geleden

Mijn dochter heeft ook hetzelfde schema, maar wilt nog geen brood hebben. Watvoor brood, beleg gebruiken jullie. Mijn dochter weet niet dat ze moet doorslikken. Nog tops?

3 jaar geleden

Tips

3 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Mijn dochter heeft ook hetzelfde schema, maar wilt nog geen brood hebben. W ...
Ik geef lichtbruin brood met boter en beleg van de kleine keuken. Gaat super goed!

3 jaar geleden

Reactie op Winette

Waarom een schema wat werkt in de war gooien omdat het CB het zegt? Het CB ...
Ik raakte al in paniek, totdat ik jouw berichtje las 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Mijn dochter heeft ook hetzelfde schema, maar wilt nog geen brood hebben. W ...
Gewoon in hele kleine stukjes voeden, zodat ze eraan went, misschien ook wat nat maken, zodat het zacht wordt. Zodra ze wat kan kauwen en doorslikken merk je het vanzelf wel. (Dit is hoe ik het doe)

3 jaar geleden

Die fles van 11 uur kan je makkelijk laten vallen als je haar fruit verhoogd. Hier krijgt ze om half 10 200gr fruit. Bij opstaan en de boterham en voor het slapen on de avond krijgt ze nog flesje. Maar het moet je fijn aanvoelen welke je laat vallen, hier ging dat heel makkelijk

3 jaar geleden

Het is uiteindelijk sneller gegaan dan ik had gedacht! Ik hou haar ‘s ochtends wat langer op en geef haar later fruit. Ze lust nu meer. Dan krijgt ze om 11.30 uur een boterham en daarna een fles. De fles van 15.00 uur heb ik weggelaten, maar nog wel een paar keer de helft gegeven. Nu krijgt ze hem niet meer, maar krijgt ze iets anders. Daardoor eet ze meer groenten. Voor het slapen gaan krijgt ze ook nog een fles.