14 Reacties

4 jaar geleden

Wij gebruiken ook dr Brown flessen, onze zoon is bijna 4 maanden oud, wij gebruiken voor de pap fles de speen fase 2 vanaf 6 maanden, dat gaat toppie.

4 jaar geleden

Reactie op SmileyBaby

Wij gebruiken ook dr Brown flessen, onze zoon is bijna 4 maanden oud, wij g ...
Die had ik al in huis en dat is volgens mij +3 mnd en daar deed ze er een uur over omdat het er heel moeilijk uit kwam

4 jaar geleden

Ben benieuwd naar de reacties! Wij hebben dus hetzelfde probleem. Met speen 1 en 2 krijgt hij er niets uit :( gister het gaatje geprobeerd groter te maken maar nu loopt het er zo uit..

4 jaar geleden

Reactie op Mama van Jazz en Dex

Ben benieuwd naar de reacties! Wij hebben dus hetzelfde probleem. Met speen ...
Hahaha had ik ook

4 jaar geleden

Fase 3 speen van dr Brown! Is 6+ maand. Werkt perfect. Wij hebben ingedikte voeding tegen het spugen en gebruiken deze altijd.

4 jaar geleden

Reactie op NLL2021

Fase 3 speen van dr Brown! Is 6+ maand. Werkt perfect. Wij hebben ingedikte ...
Dan ga ik deze vanmiddag even proberen te krijgen

4 jaar geleden

Je kunt de 9+ met Y speen gebruiken. Deze gebruikten wij omdat we doe voeding moesten indikken met jbpm

4 jaar geleden

Wij hebben ook dr brown em voor papfles idd speen 3

4 jaar geleden

Ha wat doe ik fout dan ik heb speen 4 van dr brown anders raakt de speen verstopt😅

4 jaar geleden

Reactie op maaike-vs

Ha wat doe ik fout dan ik heb speen 4 van dr brown anders raakt de speen ve ...
Mij is net ook geadviseerd in de babywinkel speen 4 te nemen

4 jaar geleden

Wij gebruiken van browns de Y speen voor de papfles.

4 jaar geleden

Difrax heeft een speciale papfles! :) en je kan ook fase 4 van dr brown proberen

4 jaar geleden

Ik gebruik mrt JBPM dr. Brown smalle fles met fase 3 speen. Gaat snel zat, soms te snel zelfs.

4 jaar geleden

De fase 4 speen gebruikte ik voor mijn dochter toen ze een papfles kreeg werkte heel goed