9 Reacties

4 jaar geleden

Allereerst gefeliciteerd! Hier is het het zelfde ... zowel mijn vader als mijn moeder is er niet meer, maar hebben nooit de gedachte gehad om een foto van ze op te hangen in de kamer van onze kleine man. Ik zie hier eigenlijk totaal de meerwaarde niet van in, maar dat is mijn mening / gevoel. Ik bedoel het is zijn of haar kamer en niet die van haar. S6 met het inrichten!

4 jaar geleden

Moet er niet aan denken op überhaupt een foto van mijn schoonmoeder ergens in huis aan de muur te hebben hangen. Laat staan babykamer🤣🙈 Wel een super lief idee! Snap alleen ook de meerwaarde niet

4 jaar geleden

Met alle respect maar volgens mij vroeg ze niet om een mening of een foto van haar schoonmoeder wel of niet meerwaarde heeft. Ze vraagt om suggesties en ideeën. Je zou de foto misschien een filter kunnen geven om de kleur van de babykamer? Bijvoorbeeld de foto meer pastel achtig maken als de babykamer zachte kleuren heeft, zoiets? Met Photoshop kan je leuke dingen doen. Of met Instagram. En anders denk ik dat zwart-wit foto's het altijd mooi doen. Of je zou bijvoorbeeld een kleine ixxi kunnen laten maken waarin je naast een foto van je schoonmoeder, ook andere plaatjes opneemt. Andere foto's, de echo foto, of plaatjes van dieren o.i.d. https://www.ixxiyourworld.com/nl/?gclid=EAIaIQobChMIx9nq15Km6QIVGOd3Ch0Xzw3eEAAYASAAEgJsz_D_BwE

4 jaar geleden

Hier heel simpel een foto op een plankje gezet in een lijstje in de kleur van de baby kamer!

4 jaar geleden

Ik weet niet hoe jullie baby kamer inrichting is, maar je hebt van die glazen lijstjes met een dun zwart of goud randje, als er één foto in zit zie je eerst nog een randje muur er omheen, die vind ik zelf altijd heel mooi. Ik heb een staande met het geboortekaartje erin. Misschien staan er wat ideeën op pinterest! 🥰 En Gefeliciteerd met jullie zwangerschaps ❤️

4 jaar geleden

Ik vind het een ontzettend lief gebaar! Zoals er hier al aanhalen: kader in de kleur of een bewerkte foto. Ik zou er persoonlijk niet teveel aan veranderen zodat het kleintje haar gemakkelijk kan herkennen later.

4 jaar geleden

Ik heb een fotolijstje in het kastje boven de commode gezet. Geen foto's maar kaarten van Nijntje en Beer ingedaan. Daarbij de echo's opgehangen. Het is een 'speciaal' lijstje met een draad erin van links naar rechts zodat je dus wat kunt ophangen in het lijstje. Misschien dat het je nog wat ideeën geeft.

4 jaar geleden

Hi, mijn moeder is 4 jaar geleden overleden. In de baby kamer staat een hele grote knuffel van ioor. Deze is van mijn moeder geweest en twee knuffels die zij in haar laatste maanden gehaakt heeft. De foto hangt bij ons in de woonkamer, zodat ze er altijd bij is. Naast de foto zit het laatste kaartje dat mijn moeder aan mij gestuurd heeft. Ik vind het een heel mooi gebaar wat je wilt doen. Ik kan me voorstellen dat het voor jouw partner heel fijn is als zijn moeder ook een plaatsje krijgt.

4 jaar geleden

Ik snap je helemaal. Ik speel ook met het idee om een foto van mijn schoonouders in de babykamer te hangen. Een foto van de begintijd van hun verkering en een op oudere leeftijd. Het zijn twee lieve mensen die onze dochter helaas niet heeft leren kennen.