8 Reacties

2 jaar geleden

Thesseire siroop een optie? Hier zit geen suiker in maar zoetstof. Mijn zoontje vind het lekker en je hebt er heel weinig v nodig

2 jaar geleden

Hier drinkt ons zoontje graag koude/ lauwe rooibos of kamille thee Rooibos is ook een beetje"zoet" wie weet kun je haar daar mee foppen?

2 jaar geleden

Hier geven wij ons dochtertje slimpie limonade (aardbei) vind ze heerlijk, maar is erg zoet van zichzelf. Dus maak deze echt heeel waterig voor haar.

2 jaar geleden

Mijn dochter is gek op fruit fusion thee van pickwick. Zowel warm als koud vind ze het lekker. En alle smaken uit het doosje vind ze prima

2 jaar geleden

Ik geef altijd 2/3 water met 1/3 appelsap om idd diarree te voorkomen. Thee wil ze helaas niet drinken😅

2 jaar geleden

Ik gebruik ook Slimpie, klein beetje en veel water. Mijn zoontje vindt water ook niks.

2 jaar geleden

Ice tea green, kun je ook nog aanlengen met water. Klinkt misschien vreemd, maar zit stukken minder suiker in dan in bijv appelsap of ranja. Drinkt mijn dochtertje hier heel graag als ze eens geen water wil.

2 jaar geleden

Ons zoontje krijgt koude of lauwe thee. Water, af en toe een drupje diksap erdoor voor een iets zoeter smaakje.. Maar echt een drupje! Zoveel zoetigheid is zo slecht voor die kids en ook erg onnodig.