8 Reacties

4 jaar geleden

Sinaasappel-banaan vind onze dochter erg lekker. Banaan doet het sowieso heel goed hier haha. Ook hebben wij meloen, kiwi, perzik, mango, appel, peer gegeven. Ik vergeet vast iets maar een hoop dus. Gewoon blijven aanbieden. Koken lijkt me trouwens niet nodig hoor? Het zijn maar oefenhapjes maar ik snap dat je het beste wilt voor je kindje. Gewoon blijven proberen en kijken wat werkt voor jullie!

4 jaar geleden

Peer, perzik, kiwi, banaan, appel, galiameloen(favoriet), blauwe bes. Ik kook niks en stoelgang gaat juist beter sinds hij hapjes krijgt.

4 jaar geleden

Reactie op MammavanJames

Peer, perzik, kiwi, banaan, appel, galiameloen(favoriet), blauwe bes. Ik ko ...
Oh en combineren deed ik na 3 weken denk dat hij fruit eet.

4 jaar geleden

Zelfde fruit als bij de mama’s hieronder, en ik stoom enkel appel en peer heel even als ze te hard zijn. Maakt het makkelijker om te mixen en maakt de appelmoes ook zoeter net. Mijn dochter moest in het begin ook helemaal niets van fruithapjes hebben, ze vond de groentenhapjeS lelkerder. Sinds vorige week is ze er verzot op. van een paar hapjes ging ze ineens naar een hele bord opeten. Ik zou zeggen even volhouden, ze hebben sowieso 10 a 15 keer nodig om te wennen aan de smaak.

4 jaar geleden

Reactie op newmommy2be

Sinaasappel-banaan vind onze dochter erg lekker. Banaan doet het sowieso he ...
Hoe maak je die sinaasappel- banaan dan klaar? Zonder dat ze er in stikken bedoel ik

4 jaar geleden

Ik kook fruit niet. Ik prak alles. En alles wat ik niet kan prakken koop ik potjes vab

4 jaar geleden

Banaan, appel, peer (groot succes!), mango, mango-banaan (favoriet!), meloen vond ie niets, aardbei na 2 happen ook mee gestopt. 😅 Appel en peer kook ik eerst. Daarna wordt alles gepureerd.

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Hoe maak je die sinaasappel- banaan dan klaar? Zonder dat ze er in stikken ...
In een blender. Het meeste gaat in de blender