8 Reacties

3 jaar geleden

Hier exact hetzelfde, huilend wakker worden en echt ontroostbaar. Hier zijn het de kiezen die doorkomen,

3 jaar geleden

Probeer hem te troosten... Meestal duurt dat wel een half uurtje... Die van ons gaat dan vanzelf weer in zijn ogen wrijven... En gaat miepend naar zijn eigen bedje maar valt wel weer in slaap... Wij hebben hem nog nooit bij ons in bed genomen omdat we dat niet willen aanleren... Bij ons is die fase bijna voorbij... Maar heb geduld snachts en ga ff een half uurtje met hem zitten..

3 jaar geleden

Hier ook! Neem hem ook bij mij in bed(mischien niet de juiste oplossing, maar dan slaapt die tenminste)

3 jaar geleden

Reactie op Leoniet

Hier exact hetzelfde, huilend wakker worden en echt ontroostbaar. Hier zijn ...
Die van ons had al 2 tandjes op zijn 3 maand en heeft er nu ondertussen 10 en zag vandaag dat er nog 3 aan het doorkomen zijn maar heeft er nooit last van gehad...

3 jaar geleden

Reactie op Lisanne3004

Probeer hem te troosten... Meestal duurt dat wel een half uurtje... Die van ...
Hier al van alles geprobeerd maar niets helpt en als hij dan in slaap valt op mijn arm en ik wil hem terug in bed leggen is het weer mis... ik weet dat het een slechte gewoonte is van hem bij ons in bed te nemen maar anders slaapt hij niet en is dan overdag oververmoeid en slaapt dan ook niet...

3 jaar geleden

Het kan inderdaad dromen zijn of verlatings/scheidingsangst. Als hij ineens wakker is en stil wordt zodra je hem bij je neemt zal het waarschijnlijk de scheidingsangst zijn. Wat wij doen is ons zoontje heel even kalmeren en weer terug op bed leggen. Natuurlijk gaat ie dan weer huilen. Om de zoveel minuten gaan we terug en doen hetzelfde. Troosten, en weer gaan. Hierdoor krijgt je kindje vertrouwen dat jij of papa er zullen zijn als hij je nodig heeft. Hier helpt het. Vaak doen ze dit idd als er een sprong is. Hersenen zijn druk bezig met nieuwe dingen kunnen waardoor het slaapgedeelte even niet meer mee werkt. Zo las ik eens een artikel. Klonk heel begrijpelijk vond ik het. Na paar dagen was het ook weer over.

3 jaar geleden

Bij ons heeft dat ongeveer een maandje geduurd, ook altijd een goede slaper geweest en in ene sliep Hij niet meer door. Vriendin die slaapcoach is gaf aan dat het slaapregessie was. Het is een fase.... ;-)

3 jaar geleden

Reactie op Chantalfonteijn

Bij ons heeft dat ongeveer een maandje geduurd, ook altijd een goede slaper ...
Ook al aan gedacht en opgezocht 😉