75 Reacties

4 jaar geleden

Hopelijk komt alles goed !! Succes

4 jaar geleden

Neem inderdaad veel rust!! Succes ja!

4 jaar geleden

Jeetje... succes en neem echt je rust!

4 jaar geleden

Hopelijk komt alles goed. Rust maar goed zodat de medicatie zijn werk kan doen. Wij duimen! 🍀🍀

4 jaar geleden

Sterkte hopelijk blijft die nog even zitten!

4 jaar geleden

🍀🍀 rust nemen! Succes!

4 jaar geleden

Sterkte! Hopelijk blijft de kleine nog even zitten!

4 jaar geleden

Oh meis toch.. Mijn duimen draaien dat alles goedkomt. Neem je rust.

4 jaar geleden

Jeetje, sterkte!

4 jaar geleden

Jeetje.. :(

4 jaar geleden

Heel veel sterkte! Hoop dat het goed komt!

4 jaar geleden

Hi Shanna, dit is bij mijn vorige zwangerschap ook gebeurd. Heel erg veel sterkte. Ik kan je de PPROM support groep Little Heartbeats op facebook aanraden. Pprom = premature rupture of membranes: vroegtijdig breken van vliezen. Ik neem aan dat het ziekenhuis je heeft geadviseerd? Opletten op infectie / koorts en bedrust? Er is veel te lezen over deze complicatie, ik zou het doen, want aanpak van verschillende artsen kan enorm verschillen. Wij zijn toen in het LUMC goed begeleid door een neonatoloog. Heel veel sterkte. Je/jullie staan voor een zware periode! Groet, Christel

4 jaar geleden

Owjee wat heftig! Hopelijk kun je de kleine nog even warm en veilig bij je houden! Sterkte!

4 jaar geleden

Hoe gaat het nu met jou en je kindje?

4 jaar geleden

Zo Jeetje, heel veel sterkte 💐

4 jaar geleden

Succes!!!

4 jaar geleden

Heftig 😥 maar gebeurt zoiets zomaar of is het als je te hard hebt gewerkt bijv.? Te veel gedaan? Ik kan namelijk bijna geen stapje terug doen op mn werk en dat is toch iets waar ik me druk om maak...

4 jaar geleden

Heftig 😥 maar gebeurt zoiets zomaar of is het als je te hard hebt gewerkt ...
Goede vraag, ik ben ook steeds banger dat het eerder komt en vraag me af of ik iets kan voorkomen

4 jaar geleden

Sterkte en succes 💐

4 jaar geleden

Sterkte ....🤗