75 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Shanna-25

Onder tussen is mijn baby 1 week oud. Hij doet het goed. Maar elke dag is b ...
Veel sterkte met je lieve ventje ❤️❤️❤️

4 jaar geleden

Hallo shanna Alles goed met jou en je mooie baby?

4 jaar geleden

Reactie op Shanna-25

Daar zijn ze momenteel nog niet uit. Mijn placenta is opgestuurd voor verde ...
Goedemorgen Ik zou ook wel willen weten wat voor infectie het is geweest ... maar ik zou nog liever willen weten hoe het gaat met jou en je kleine vent ? Dat die maar lekker groeit en aansterkt en dan fijn naar zijn eigen bedje mag ... ik denk aan jullie xx

4 jaar geleden

Goedemorgen Ik zou ook wel willen weten wat voor infectie het is geweest ...
De juiste oorzaak is niet gevonden. We zijn vandaag 14 dagen verder en hij doet het goed. Vandaag wel vergroting van de hersenkamers ontdekt. Dus morgen wordt er via een rugeprik vocht weggetrokken. Ocharmen men ventje. We hebben nog zo een lange weg tegaan maar het komt wel goed.

4 jaar geleden

Reactie op Shanna-25

De juiste oorzaak is niet gevonden. We zijn vandaag 14 dagen verder en hij ...
Hij doet het goed! Sterk ventje! Idd nog een lange weg te gaan... heel veel sterkte! En hopelijk kunnen ze de oorzaak achterhalen.

4 jaar geleden

Reactie op Shanna-25

De juiste oorzaak is niet gevonden. We zijn vandaag 14 dagen verder en hij ...
Wat is trouwens de naam van je kleine ventje?

4 jaar geleden

Reactie op Shanna-25

De juiste oorzaak is niet gevonden. We zijn vandaag 14 dagen verder en hij ...
Aaah kijk dan wat een beresterk mannetje is het toch .... alweer 14 dagen lange dagen geleden maar elke dag word hij een beetje sterker 💪🏻 Vergrote hersenkamer.. kan dat komen door zijn vroege geboorte ? Xxx

4 jaar geleden

Aaah kijk dan wat een beresterk mannetje is het toch .... alweer 14 dagen l ...
Dat komt idd door de vroeggeborten. En houden ze nu goed in de gaten. Anders gaan ze dat vocht wegnemen.

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Wat is trouwens de naam van je kleine ventje?
De naam is Matz

4 jaar geleden

Reactie op Shanna-25

De naam is Matz
Leuk, weer een naam met de M!!

4 jaar geleden

Reactie op Shanna-25

De juiste oorzaak is niet gevonden. We zijn vandaag 14 dagen verder en hij ...
Jeetje wat heftig!! Veel sterkte gewenst! Wat een mooie mannetje hebben jullie en blij om te horen dat hij het goed doet. Is er inmiddels meer bekend over de infectie? Sterkte Shanna, het zal wel goed komen🙏🏻

4 jaar geleden

Reactie op Shanna-25

De juiste oorzaak is niet gevonden. We zijn vandaag 14 dagen verder en hij ...
Grote kleine sterke vent! Gaat helemaal goed komen met hem! Sterkte voor jou, matz en je gezinnetje

4 jaar geleden

Moge God jouw en je baby sterk maken en de bevalling goed laten verlopen.

4 jaar geleden

Reactie op N123

Moge God jouw en je baby sterk maken en de bevalling goed laten verlopen.
Ooh had de latere berichten niet gezien. Wens jou en je lieve zoontje vele gezonde jaren verder.

4 jaar geleden

Ik heb dit topic gemist! Allereerst van harte gefeliciteerd met je mooi zoon Matz😍 Wat een heftige start voor jullie, zal jullie band heel hecht maken gelijk. Ik wens je alle kracht en positiviteit toe om deze moeilijke en tevens byzondere tijd mee door te komen. 🍀🌻

4 jaar geleden

Hoe is het nu Shanna?

4 jaar geleden

Hoi Hoe gaat het met mats ? Mvg Bianca

4 jaar geleden

Met Matz gaat het op en af. Hij is ziek geworden dus moest hij terug antibiotica krijgen en ook terug beademd worden. Hij krijgt even geen voeding meer dus bijkomen zal er deze week niet inzitten. Ondertussen is hij van 750 bij de geboorte vandaag een maand oud en nu weegt hij 815 gram. Traag maar zeker komen we er wel.

4 jaar geleden

Reactie op Shanna-25

Met Matz gaat het op en af. Hij is ziek geworden dus moest hij terug antibi ...
Wat een vechtertje zeg! En wat een heftige periode zo voor jullie! Hopelijk knapt hij snel weer op!

4 jaar geleden

Ik weet hoe je je voelt, mijn zoontje is na een zwangerschap van 27 weken en 6 dagen op donderdag 05 december jl. geboren. Het gaat gelukkig goed met hem. Maar wat een rollercoaster pff