8 Reacties

3 jaar geleden

Onze dochter had dat met haar fruithapje en groentehapje, toen ze boven haar 1e tand kreeg. Ze heeft paar weken op borstvoeding en brood geleefd. O ja en water. Is een fase. Daarna was alles weer goed. Ze heet gelukkig alles weer als vanouds. Ze vond zelfs ei daarna lekker. Daarvoor niet.

3 jaar geleden

Zou kunnen. Anders zonder korst geven? Ons zoontje heeft soms ook geen zin in zijn brood, we doen dan om beurten hapje brood, hapje fruit, hapje brood, hapje fruit enzovoorts. Dat werkt!

3 jaar geleden

Eet hij het al zelf? Sinds dat me dochtertje het zo leuk vind om zelf te eten gaat het meeste wel op gelukkig.. Ik haal de korstjes eraf en geef eerst het binnenste in kleine stukjes met beleg erop en daarna leg ik de korstjes neer in stukjes. Kan door sprongetje misschien dat ze minder eetlust hebben hier eet ze ene x meer als de andere x.. Ze heeft hier een tijdje gehad dat ze haar avond eten niet wou hebben terwijl ze derest wel goed at. Heb nu de 3e middag fles eraf gehaald en nu eet ze haar avond eten wel goed en ze drinkt ook tussendoor goed water en roosvicee 😊

3 jaar geleden

Reactie op Robster

Zou kunnen. Anders zonder korst geven? Ons zoontje heeft soms ook geen zi ...
Ik probeer het nu inderdaad zonder korst. Dat gaat al beter! Om en om met fruit of iets anders lukt niet. Hij heeft dat echt door en houdt zijn lippen stijf op elkaar haha

3 jaar geleden

Reactie op CheyenneJolyna

Eet hij het al zelf? Sinds dat me dochtertje het zo leuk vind om zelf te et ...
Ja hij eet al zelf. Ik heb nu alleen de binnenkant geprobeerd en dat gaat al beter. Soms doe ik dan een stukje zelf in zijn mond (met afleiding) Na 2 hapjes gaat hij er namelijk mee spelen. De korstjes geef ik dan door de dag heen als tussendoortje. Soms eet hij ze wel en soms niet.

3 jaar geleden

Toen mijn zoon zijn boven tandjes doorkwamen wilde hij alleen de zachte stukjes. Hij is altijd gek op korsten maar toen ineens niet meer. Sinds ze erdoor zijn kauwt hij alles weer weg 😊

3 jaar geleden

Reactie op Alleenmaarliefde

Toen mijn zoon zijn boven tandjes doorkwamen wilde hij alleen de zachte stu ...
Nou ik denk dat het dan daardoor komt. Sinds gisteren zijn er 2 door aan de bovenkant. Vandaag heeft hij ongeveer 2,5 boterham gegeten zonder korst dus dat is al heel fijn. Ander probleem nu is dat hij bijna geen fles meer wil. In de ochtend maar 100 cc en de middag weigert hij nu (waarschijnlijk omdat hij veel brood heeft gehad) en de avond weigert hij al een tijdje. Hij krijgt wel voor het slapen gaan 100 gram yoghurt. Daarna slaapt hij wel gewoon door tot de ochtend...

3 jaar geleden

Reactie op Babyyy2020

Nou ik denk dat het dan daardoor komt. Sinds gisteren zijn er 2 door aan de ...
Mooi moment om extra water aan te bieden en een fles af te bouwen? 😊 dan is hij er misschien aan toe..