5 Reacties

4 jaar geleden

Hier ook gehad, het cb zei geef wat ie normaal ook krijgt (fruit, broodje, avondeten) en meer niet dan krijgen ze vanzelf honger en indd, wat ik nog meer als tip kreeg omdat ze andere dingen vaak lekkerder vinden als de fles en ze op deze leeftijd nog zoviso 500ml vocht nodig hebben is extra rijstebloem er bij doen en dan met de lepel geven, dat werkt hier niet maar mss bij jou wel, en de laatste tip is de fles maken en dan een beetje thee erdoor waardoor het aantrekkelijker word ander smaakje en dst werkte hier wel heel goed

4 jaar geleden

Hier alleen smorgens en savonds een papfles. Soms tussendoor nog een 'gewone' kleine fles ter aanvulling, maar verder alleen vaste voeding. Fruit, brood, warm eten, soepstengels etc.....

4 jaar geleden

Onze dochter doet exact hetzelfde. Nu ook al weer een tijdje. Ik heb het idee dat ze uitgekeken is op de melk, de vaste voeding daar smult ze echt van. Ze is geholpen aan haar tong en lipriempje een aantal maanden geleden daarna ging het drinken weer wat beter maar nu weer exact hetzelfde. Ik blijf aanbieden maar als ze niet meer wil dan wil ze niet meer

4 jaar geleden

Ik ben vandaag toevallig naar het consultatiebureau geweest. Ze vroegen of mijn dochtertje nog zin had in de flesjes. Het kan dus zijn dat ze het helemaal beu zijn, de melk.. je mag ipv rijstebloem ook olvarit fijne granen pap geven of straks met 8 maanden licht volkoren pap. Dat is iets nieuws misschien dat hij dan wel weer wat meer drinkt.. Ik weet ook nog wel van een collegatje dat haar dochter ook een periode minder dronk en dat het na een tijdje weer steeds beter ging dus misschien is het ook een fase Mbt de tuitbeker is het gewoon blijven proberen, dan gaat het steeds vaker goed! Succes :)

4 jaar geleden

Ik wissel de fles af met Nestlé pyjama papje. S ochtends krijgt ontbijt papje en dan pas om 15 uur weer flesje, en voor het slapen ook normaal flesje. Hier gaat dat goed. Pyjama papje is dun, kan je met normale fles geven. In de biscuit variant zit melk, dus vervang je een fles. Misschien helpt het....