4 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg, hier hetzelfde verhaal 😖

2 jaar geleden

Volg...hier idem

VRIEND

2 jaar geleden

Onze zoon at altijd heel goed en nu zit ie in een fase dat ie bij het avondeten moeilijk gaat doen. Mn man en ik hebben afgesproken om hier geen drama van te maken, wilt ie het niet dan eet hij het niet. Ik zorg er dan sws wel voor dat hij over de dag zn groenten binnen krijg, door bijv spinazie pannenkoeken of iets dergelijks. En soms als ik weet dit gaat ie echt niet lekker vinden, dan maak ik iets waar ik zeker van weet dat ie het eet. Wij waren beiden super slechte eters en met ons is het ook goed gekomen😅 Succes!

2 jaar geleden

Ik zou me er niet te druk om maken. Komt vanzelf wel. Geef je kindje af en toe lekker een smoothie met veel groente en wat fruit erin. En idd als je kindje wel tomaatjes oid snackt dan zorgen dat ze dat overdag wel krijgt. Savonds gewoon doorzetten met het eten. Ons zoontje van 2.5 krijgt vaak een beetje appelmoes of ketchup erbij. Alles gaat er in. En hij krijgt altijd een bakje kwark of yoghurt na. Zonder iets erin.. Gewoon naturel. Niet als beloning. Maar het hoort er echt bij. Dus ook al eet hij niks. Geven we hem alsnog z'n bakje kwark.