23 Reacties

5 jaar geleden

God zij met jou❤

5 jaar geleden

Ik kan me voorstellen dat je daar onzeker en naar van word goed dat je van je afschrijft en fijn dat je volgense week al terecht kunt sterkte en probeer wat meer rust te pakken saar waar het kan liefs

5 jaar geleden

Beste ik heb een neefje die hetzelfde had bij de echo en geboorte Kan je gerust stellen want mijn neef is ondertussen 25 jaar oud en vader van 3 kindjes dus hoop niet opgeven tegenwoordig kunnen ze veel en er is dus altijd hoop

5 jaar geleden

OMG Ik herken jou verhaal gelijk. Ik had ook maandag de 20 weken echo en moest tot 2 keer toe weer terug komen. Nou heb Ik dus ook een vervolg afspraak bij het Erasmus MC.

5 jaar geleden

Mijn echoscopt zegt hiervan ook dat dit voor geen enkel probleem hoeft te zorgen. Komt vaker voor zei hij. Krijgen jullie meer onderzoeken?

5 jaar geleden

Hay. Gvd zeg wat een klote tijd zal dat even zijn. Sorry voor mijn taalgebruik. Ik heb net toevallig de 20 weken echo gehad de guo dit ivm de vele hartproblemen van mijn man. Hebben ze ook gezegd tussen welke kamers het gaatje zit? Bij vele mensen groei dit gelukkig dicht ik zal duimen voor jullie. Veel sterkte aankomende periode

5 jaar geleden

Jeetje dat is dan toch wel even schrikken! Heel veel sterkte, succes en geluk toegewenst! En zo te zien heeft jullie kleine er zelf alle vertrouwen in: thumbs up!

5 jaar geleden

Als ze dit goed opvolgen komt het helemaal goed. Mijn vader leeft hier al 55 jaar mee en nog nooit niks aan de hand gehad. Probeer het even langs jullie neer te leggen en na het vervolg gesprek weten jullie meer. Veel liefs

5 jaar geleden

Jeetje ik kan me voorstellen dat je je rot schrikt. Goed dat je het van je afschrijft hier. Zo zie je ook opeens positieve verhalen van anderen verschijnen die je anders niet had gelezen. Ik zou er ook veel stress van hebben.... en het moeilijk naast me neer kunnen leggen. Hoop voor je dat dit je wel gaat lukken. Stress is waardeloos en nutteloos. ik heb volgende week mijn 20 weken echo en zie er zoooo tegenop! Sterkte! Hoop dat het helemaal goed gaat komen voor jullie

5 jaar geleden

Ach wat sneu :( je zo verheugen op iets en dan valt het tegen! Mijn neefje is geboren met een gaatje en die hebbennze 1x moeten opereren toen hij baby was en daarna helemaal nooit geen last meer van gehad! Ik duim voor je!

5 jaar geleden

Reactie op Malou Carine

Mijn echoscopt zegt hiervan ook dat dit voor geen enkel probleem hoeft te z ...
Ja volgende week. Dus helaas wel nog even in spanning afwachten. Stiekem hoop ik zo dat ze het verkeerd gezien hebben en er helemaal niets aan de hand is. Dankjewel allemaal voor de reacties en positieve verhalen!

5 jaar geleden

Hey, het is heftig nieuws om zoiets te horen, je wilt dat alles gewoon goed gaat met je kindje natuurlijk. Maar ik wil je even een hart onder de riem steken door te vertellen: ik heb de eerste 18 jaar van mijn leven geleeft met een gaatje in mijn hart en het enige waar ik last van had was dat ik minder goed was in sport dan de andere kindjes. Toch, na veel oefenen en doorzetten sportte ik het meest van iedereen en ben ik verder altijd gezond geweest. Op mijn 18e constateerden ze via een hartfilmpje en echo dat het uit zichzelf was dicht gegroeid. Ik vertel je dit in de hoop dat je je niet te veel zorgen maakt, want ik heb zelf nooit slechte ervaringen gehad als kind, ondanks dat ik dit ook had. Ze houden je kindje goed in de gaten met controles zolang het gaatje aanwezig is. Heel veel succes! En geniet alsnog van je zwangerschap.

5 jaar geleden

Hey, heftig nieuws om te ontvangen! Ik weet dat mijn nicht ook met een gaatje in het hart is geboren en dat zij daarover heen is gegroeid. Maar ik begrijp heel goed dat je je zorgen maakt, je wilt natuurlijk dat je kindje gezond is. Heel veel sterkte! 🥰❤️

5 jaar geleden

Wat een hoop bemoedigende ervaringsverhalen! ❤️ Ik begrijp je zorgen en hoop dat je uit deze fijne verhalen ook je vertrouwen haalt in jullie kleintje! Liefs

5 jaar geleden

Ik ken een vrouw die dat ook heeft meegemaakt. Alles is goed gekomen kindje is er over heen gegroeid 👍

5 jaar geleden

Het is helemaal begrijpelijk dat je hiervan schrikt. De positieve verhalen die ik hier lees geven echter hoop. Ik duim voor je kleintje dat alles goed komt en wens je sterkte toe. 😘

5 jaar geleden

Ow dat is schrikken! Collega van mij overkwam hetzelfde, naast het gaatje klopte daar het hartje alleen ook zeer onregelmatig. Zij moest iedere week komen voor een echo om alles in de gaten te houden. Toen ze beviel met 37 weken was er nog een gaatje, maar al minder groot en toen ze een maand oud was en kwam voor controle was het gaatje dicht en de ritmestoornis weg! We duimen allemaal voor jullie!

5 jaar geleden

Wat lief dit, kreeg net telefoontje van mijn verloskundige. Hoe het met me ging en of er nog vragen waren enzo. Even een check of ik me niet te druk maakte. Gelukkig is het druk maken wel gezakt door alle lieve reacties van jullie. Het komt vast allemaal goed!

5 jaar geleden

Mijn broer is ook geboren met een slecht sluitende hartklep. Hij viel als kind soms flauw (8 keer per jaar) en moest regelmatig voor controle. Op zijn 12e bleek dat hij eroverheen gegroeid was..afgezien van het flauwvallen heeft hij er als kind zelf weinig last van gehad en waren zijn vriendjes op school stiekem jaloers dat hij met sport altijd als eerste mocht. Wij lieten hem bij alle spelletjes ook winnen waardoor hij een beetje een verwend nest werd. Maw ik denk dat het helemaal goed komt hoor ❤

5 jaar geleden

Oh jeetje wat een schrik! Goed dat je kindje verder goed onderzocht gaat worden! Ik hoor vaker dat kindjes een hart ruisje hebben en er overheen zijn gegroeid! 🍀🤞🏼