7 Reacties

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft hetzelfde gehad. Heeft zeker een week of 2 geduurd. Sinds vrijdag slaapt z weer overdag 1.5uur Blijkbaar was dat even nodig.

2 jaar geleden

Ik heb net onze 20 maanden dreumes uit bed weer gehaald met het zelfde. Ik laat het maar. Als die het nodig heeft dan geeft hij dit wel aan. 🙈 miss gaat die straks weer slapen maar misschien ook niet. Hij wordt er elkgeval niet sjaggie van 😅🤣🤣

2 jaar geleden

Waarschijnlijk is dit slaap regressie/progressie, zou het blijven proberen komt vanzelf weer goed is een fase 😊

2 jaar geleden

Reactie op CheyenneJolyna

Waarschijnlijk is dit slaap regressie/progressie, zou het blijven proberen ...
Ik ben het ermee eens. Straks raken ze gewend aan geen dutjes meer en heb jij geen rust. Het is zeker goed voor jou, maar ook voor je kind. Blijven volhouden. Kijk of je je kind op een andere manier in slaap krijgt dan het gebruikelijke. Vervolgens wanneer het weer goed gaat kun je weer op de oude manier proberen. Mijn dochter wil ook niet slapen, dus nu rijden we tijdelijk met de auto tör ze slaapt. Af en toe heeft ze wel een goede dag en is het niet nodig. Zoals afgelopen weekend.

2 jaar geleden

Hier komt het wel vaker hoor, ik blijf het tot nu toe gewoon aanbieden. Hij speelt vaak dan eventjes in bed, volgende dag slaapt hij wel weer!

2 jaar geleden

Lastig zo'n fases. Mijn dochter heeft wel nog echt nodig slaapt soms zelfs nog 2.5 uurtjes. Alleen om mij heen hoor ik het soms ook dat het erg wisselend is en in een keer toch weer slapen. Ergens zou je denken dat ze noh nodig moeten hebben, maar misschien toch even niet het geval😅🤣

2 jaar geleden

Zoontje van bijna 20 maanden wou hier ook niet meer slapen smiddags. Na beetje zoeken blijkt dat we er gewoon bij moeten blijven tot hij slaapt. Dan doet hij terug zomaar een dutje van 2h. Weer een nieuwe fase.