Hallo Allen.
Aangezien onze kleintjes zo hard gaan en volop in ontwikkeling zijn komen er vaak gekke momenten voor. En ik dacht laat ik hier een onderwerp over starten in deze gekke periode.
Ons zoontje is momenteel helemaal verkikkerd aan elektrische tandenborstel dat hij zijn eigen opstukje heeft. Erg handig met tandjes poetsen. Ook staat hij graag op handen en voeten terwijl hij alleen maar echt tijgert.
Deel hier je gekke streken foto's of leuke momentjes!!
🥰🥰🥰
Spelen met de deur, zittend rondjes draaien en het beleg vd boterham afplukken en heel serieus op tafel leggen met een blik van " dacht je nou echt dat ik dit ging eten?
Wat voor speelkleed heb je? Die lijkt me erg fijn 🤗
Wij hebben speelkleed van love by lilly is 150x200 cm erg fijn nu die tijgert!! Is alleen wel erg prijzig🙈 maja wij vonden het fijn idee dat die niet op de grond kwam te liggen. En voor als die gaat zitten is het ook een erg fijn kleed.!
Als de wc deur ook maar op een kiertje blijft staan kruipt Joris als een bezetene naar binnen en begint met de wc-bril te klapperen, heerlijk...
En dan nog een schattige: hij wil alleen maar eten als hij mij tussendoor ook hapjes mag geven.