98 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op G.i.a.e

Spannendd😅 ik heb vrijdag ook een geplande keizersnee. 2 keer normaal beva ...
Ja slapen is een drama heb ook heel erg last van mn benen tijdens het slapen 😥 het is echt heel spannend allemaal hoe meer het dichterbij komt hoe meer spanning ik krijg ervoor 🙈.

4 jaar geleden

Reactie op Valentientje

hier hadden we 5 feb om 10.00 s ochtends keizersnede ingepland staan. En na ...
Hartelijk gefeliciteerd ❤️

4 jaar geleden

Reactie op Valentientje

hier hadden we 5 feb om 10.00 s ochtends keizersnede ingepland staan. En na ...
gefeliciteerd ! wij hadden ook eigelijk 0502 geplande keizersnee maar de kleine man kon niet meer wachten en kwam 3101.. vond t allemaal wel echt spannend maar het was zeker heel bijzonder 💙

4 jaar geleden

Ik ben hier de dagen/uren aan het aftellen. De kleine man ligt in onvolkomen stuit en de keizersnede staat voor morgenochtend gepland. We hebben het voor onze rust niet met familie of vrienden gedeeld. Heb de afgelopen tijd me vaak afgevraagd of hij tot die tijd zou blijven zitten. Vandaag nog maar even n keer het huis poetsen en vanavond samen uit eten. Ben zo benieuwd naar morgen en kan niet wachten om hem in mijn armen te houden!

4 jaar geleden

Reactie op Mikey

Ik ben hier de dagen/uren aan het aftellen. De kleine man ligt in onvolkome ...
Succes morgen!!! En geniet van je etentje!

4 jaar geleden

Reactie op Mikey

Ik ben hier de dagen/uren aan het aftellen. De kleine man ligt in onvolkome ...
Geniet inderdaad samen nog lekker van de laatste avond, morgen kan je lekker gaan genieten van de kleine man💙 heel veel succes morgen!

4 jaar geleden

Eind van de middag is onze zoon Jack geboren dmv een keizersnede. Hij weegt 3640 gram en doet het heel goed. De keizersnede ging prima en viel erg mee, maar heb nu wel onwijs veel pijn aan de wond. Dit komt waarschijnlijk ook omdat ik 2x heb moeten overgeven. Zo gelukkig met deze kleine mooie man!

4 jaar geleden

Reactie op kabouter-24

gefeliciteerd ! wij hadden ook eigelijk 0502 geplande keizersnee maar de kl ...
Dankjewel! Jij ook gefeliciteerd 🎊🎉 en ook 5.02, wat toevallig! Spannend was het zeker, het is niet niks!! en ja, die kleintjes, ze hebben eigen planning😉

4 jaar geleden

Spanning spanning en nog eens spanning Vandaag op controle geweest en werd mij even tussen neus en lippen door verteld dat mijn keizersnede vervroegd is naar komende vrijdag. Ik heb al 2 kindjes: 1 spoed keizersnede 1 gewone maar ben zo zenuwachtig ........

4 jaar geleden

Wij mogen ons over een paar uur melden voor een geplande sectio vandaag dus slapen lukt nu niet meer zo goed van de zenuwen🥶

4 jaar geleden

Reactie op emsje

Wij mogen ons over een paar uur melden voor een geplande sectio vandaag dus ...
Spannend! Ook ik mag me straks in het ziekenhuis melden om ingeleid te worden heb ook voor geen meter geslapen van de spanning

4 jaar geleden

Hier stond de keizersnede gepland voor vandaag, ivm stuitligging. Vorige week dinsdag bij 38+5 vond onze dame het wel welletjes daarbinnen en brak ze mijn vliezen. Ik vond de ervaring van de keizersnede zelfwel prettig, ben goed begeleid, kreeg alleen de baby te zien toen ze eruit was, en kon haar vanaf dat moment ook volgen toen ze werd nagekeken door de kinderarts. Terwijl de artsen de sectio afronde lagen mijn man en ik al lekker te knuffelen met ons meisje. Heerlijk. De pijn.... ja das een dingetje. Ik ben nog nooit normaal bevallen, maar de beperkingen die ik heb door de wond en “ naweeen” van de sectio zelf vindt ik wel heftig. Ik heb helaas een allergie voor de meeste pijnstilling dus de paracetamol fabriek draait overuren! Feit blijft dat ik ipv vandaag de sectio, al een hele week mag genieten van onze prachtige dame die het bijzonder goed doet!

4 jaar geleden

Reactie op Valentientje

Dankjewel! Jij ook gefeliciteerd 🎊🎉 en ook 5.02, wat toevallig! Spannend ...
dankjewell! ja echt wel haha maar zou het zo weer over doen denk ik achteraf 😊

4 jaar geleden

Afgelopen woensdag op 12-2-2020 zijn wij trotse ouders geworden van onze zoon Tijn.

4 jaar geleden

Reactie op emsje

Afgelopen woensdag op 12-2-2020 zijn wij trotse ouders geworden van onze zo ...
Wat leuk gefeliciteerd ik ben zelf op 9-2 bevallen nota bene op m’n eigen verjaardag mooiste cadeau🎁

4 jaar geleden

Straks om 7:00 uur melden in het ziekenhuis voor de geplande keizersnede. Vandaag ga ik eindelijk m’n kleine meid ontmoeten! Weinig spanning meer enthousiaste en nieuwsgierigheid. Zijn er nog meer dames die vandaag hun keizersnede hebben?

4 jaar geleden

Mijne stond morgen gepland maar mijn vliezen zijn zojuist gebroken haha dus waarschijnlijk vandaag 😅

4 jaar geleden

Reactie op Mommyliv

Straks om 7:00 uur melden in het ziekenhuis voor de geplande keizersnede. V ...
Heel veel succes! En geniet ervan! Ik heb ook vandaag mijn geplande keizersnede. Afgelopen maandag ingepland, zo spannend 🤩

4 jaar geleden

Mijne was ongepland maar moet eerlijk zeggen dat ik het best mee vind vallen. Nu 2.5 week beter en doe al heel erg veel zelf. Douchen, wassen, koken en uiteraard voor ons manneke zorgen🥰 Auto rijden die ik nog even niet ivm verzekering, je bent nl niet verzekerd als je toch gaat rijden en dan zul je altijd net zien dat er dan iets gebeurd.

4 jaar geleden

Reactie op Jannekesdraakje

Mijne was ongepland maar moet eerlijk zeggen dat ik het best mee vind valle ...
Vanaf wanneer mag je weer autorijden? Mag je ook als passagier niet in de auto mee? Ik krijg morgen mijn keizersnede, zie er best tegenop. Vooral de ruggenprik vind ik eng. Nog ff en ik kan mijn mannetje eindelijk vasthouden. Dat hou ik maar voor ogen!