98 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Mommyliv

Straks om 7:00 uur melden in het ziekenhuis voor de geplande keizersnede. V ...
Nee morgen. Moet mij ook om 7 u melden. Ben bang dat ik vannacht geen oog dicht doe..... Hoe is het jou vergaan? Viel t mee of tegen?

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Nee morgen. Moet mij ook om 7 u melden. Ben bang dat ik vannacht geen oog ...
Het viel me zo mee. Tuurlijk halen wij dames wat doemscenario’s in ons hoofd. En ook ik keek op tegen de ruggenprik en de katheter. Maar dit was echt onterecht, de ruggenprik was totaal niet pijnlijk en eerlijk fijn omdat er direct ontspanning in je onder lichaam komt. Ik was wel wat onder de indruk van de OK, alle spullen en machines die daar staan en dan al het personeel wat er binnenkomt en aan jou gaat ‘werken’. Nu paar uur verder en met de morfine pomp is de pijn echt super goed te doen. Ons meisje maakt het goed. En ik ook! Nu lekker genieten. Mijn tip zou zijn er niet meer te veel over na te denken en het een beetje over je heen laten komen, alhoewel ik weer hoe moeilijk dat is. Succes en sterkte nog andere dames!

4 jaar geleden

Reactie op Mommyliv

Het viel me zo mee. Tuurlijk halen wij dames wat doemscenario’s in ons hoof ...
Gefeliciteerd met jullie meisje!! Hoe heet ze? " Gelukkig" ben ik al 4x eerder in mijn leven geopereerd, dus ik weet al hoe n ok eruit ziet en hoeveel mensen er rond lopen. Normaal algehele narcose, nu eerste x ruggenprik. Hoop dat t bij mij ook achteraf mee valt. Oja, de katheter, die was ik ff vergeten 🤣😉😶....

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Gefeliciteerd met jullie meisje!! Hoe heet ze? " Gelukkig" ben ik al 4x ee ...
Van die katheter merk je dus helemaal niks door die ruggenprik! Ze heet Liv! Was een aardig moppie 4300 gram.

4 jaar geleden

Reactie op Mommyliv

Van die katheter merk je dus helemaal niks door die ruggenprik! Ze heet L ...
Idd een aardig groot moppie! Hoop dat we er ook niks van merken als de katheter er weer uit gaat...🤞

4 jaar geleden

Ons meisje is 14 feb gehaald met een geplande keizersnee. 🥰😍 Vayén ze woog 3380 en 49 cm

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Vanaf wanneer mag je weer autorijden? Mag je ook als passagier niet in de a ...
Zelf auto rijden mag niet. Mee rijden wel. Nog even en je wordt verliefd op het mooiste wat er bestaat🥰👶 Die prik vond ik ook vreselijk in e rug maar uiteindelijk blij dat ik het zo heb gedaan en bij was toen ze hem haalden ❤

4 jaar geleden

Reactie op Mommyliv

Van die katheter merk je dus helemaal niks door die ruggenprik! Ze heet L ...
Die van ons van 4285 gram. Als ik dat er van onderen uit had moeten krijgen😲 denk dat ik dan ruptur graad 10 zou hebben gehad😂

4 jaar geleden

Hoe gaat het bij jullie met herstel? Ik heb afgelopen woensdag mijn 3e keizersnede gehad en opstaan en lopen is nog steeds heel pijnlijk. In het ziekenhuis ging het wel iets beter nog (toen ook nog diclofenac erbij). Nu thuis, met alleen paracetamol, en een trap opgegaan loop ik weer enorm krom van de pijn. Ook een hele pijnlijke plek hoog in mijn schouder, onder sleutelbeen. Vooral na een loopje naar toilet verga ik echt van de pijn. Herkent iemand dat?

4 jaar geleden

Herstel gaat goed, woensdag de keizersnede gehad en kan haar zelf uit bed halen en verschonen 😊 geen pijn meer, behalve bij verkeerde bewegingen en lang staan. Reuze meegevallen gelukkig. Die pijn in je schouder komt misschien van dat je nu andere spieren moet gebruiken en de baby moet vasthouden? Ik had ook 2 dagen erge last van mijn nek. Wel weer weggetrokken 👍

4 jaar geleden

Hier op 30-1 een geplande keizersnede gehad. Heeft lang geduurd aangezien het de derde keer was en het wel enorm verkleed was. Maar mijn herstel was erg snel gelukkig we zijn nu 3,5week onderweg en onze meid doet het super. Ze was flink aan de maat 4723 en 55 cm met een zwangerschaps duur van 38.3. Hoe gaat het met jullie herstel?

4 jaar geleden

Hier is ons meisje nu 10 dagen ze woog 3370 bij de geboorte. En hier gaat het herstel ook heel goed voor mij de tweede keizersnee het valt gelukkig allemaal wel mee bij de eerste had ik meer last lijkt het wel het is nu veel sneller aan het genezen allemaal en voel me verder heel goed

4 jaar geleden

Hallo, Ben precies 7 weken geleden bevallen met de keizersnee. Alles is redelijk goed gegaan. Ook het vloeien was vrij snel voorbij. Maar ik ruik nog beneden, erg sterk. Nog meer vrouwen die dat hebben?

4 jaar geleden

Reactie op Thee

Hallo, Ben precies 7 weken geleden bevallen met de keizersnee. Alles is re ...
Heb hetzelfde. Ook veel meer afscheiding dan voor de zwangerschap. 🤔 Had eerst bloeding, toen afscheiding, toen weer bloeding en nu weer afscheiding. Morgen 6 weken na geboorte...

4 jaar geleden

Ik zou volgende week controle hebben in het ziekenhuis, maar dit wordt een telefonisch consult. Iemand die wel op controle is geest na 6 weken? Wat controleren ze dan precies? De grote vd baarmoeder? Want bij mij kunnen ze dat nu niet doen. Pfff mis ik eigenlijk niks nu ik niet op controle kom? Ik hoor t graag

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Ik zou volgende week controle hebben in het ziekenhuis, maar dit wordt een ...
Hoi hoi ik ben vorige week ook gebeld. Had eigenlijk 4 weken na mijn keizersnee de afspraak staan en die werd omgezet in een telefonisch afspraak. Mijn gyn vroeg meer hoe het is en hoe ik de keizersnee en het herstel heb ervaren of ik nog klachten heb of vragen en afsluitend gaf hij informatie over anticonceptie.. niks spannends in mijn geval gelukkig. Mijn herstel is ook gelukkig meegevallen dus had niks te melden.

4 jaar geleden

Reactie op G.i.a.e

Hoi hoi ik ben vorige week ook gebeld. Had eigenlijk 4 weken na mijn keizer ...
Hier gaat t herstel ook goed. Had t erger verwacht. Alleen in de avond voel ik mijn buik soms, vooral als ik veel met de kleine heb rond gelopen (Hij weegt ongeveer 5kg) .

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Hier gaat t herstel ook goed. Had t erger verwacht. Alleen in de avond vo ...
Idd ik had het ook veel erger verwacht en was ook erg bang voor de keizersnee.. ik zat gewoon te denken dat het mij fataal zou worden 😅😅 de eerste weken deed mijn wond wel echt pijn als ik teveel had gedaan en ook zelfs met het draaien in bed maar nu sinds een weekje voel ik het nauwelijks (afkloppen) en kan ik best wat meer dingetjes doen in het huishouden.

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Ik zou volgende week controle hebben in het ziekenhuis, maar dit wordt een ...
Ik heb ook volgende week afspraak nog niks gehoord over of het doorgaat of niet. Ben hier ook wel benieuwd naar!

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Ik zou volgende week controle hebben in het ziekenhuis, maar dit wordt een ...
Die van mij was afgelopen donderdag en die hadden ze dinsdag afgebeld, hetzelfde met de afspraak bij het consultatiebureau van 6 april ook die hebben ze afgebeld...