98 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Ik zou volgende week controle hebben in het ziekenhuis, maar dit wordt een ...
Ik ben 8 weken geleden bevallen middels keizersnede. Ik heb de na controle nog gehad in het ziekenhuis. Ze vragen hoe het gaat. Hoe je, je zelf voelt en hoe de wond/snee voelt. Er is heel even naar de snee gekeken en dat was het eigenlijk. Daarna kwam het praatje over anticonceptie.

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Die van mij was afgelopen donderdag en die hadden ze dinsdag afgebeld, hetz ...
Dat is toch erg. Je wilt toch dat ze je kind wel controleren of alles goed gaat.

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Ik zou volgende week controle hebben in het ziekenhuis, maar dit wordt een ...
Ik had eigenlijk ook volgende week m’n controle staan maar deze is ook afgebeld. Heb sinds 3 weken ineens klachten (een soort van steken) rechts onder in m’n buik. Die voor m’n gevoel erger worden. Baal dus wel dat t telefonisch moet, maar ga hier liever ook echt t ziekenhuis nu niet in. Weten jullie trouwens hoe t zit wanneer je weer met anticonceptie mag beginnen? Gebruikte namelijk de nuvaring altijd tegen hormoonschommelingen, maar hoe dat nu zit met borstvoeding enzo (of dat wel nut heeft dan tegen die schommelingen).

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Ik zou volgende week controle hebben in het ziekenhuis, maar dit wordt een ...
Vandaag 6 weken na bevalling en ook telefonisch consult gehad. Ik moet volgende week toch langs komen omdat ze een echo willen maken aangezien het lijkt of ik nu ongesteld geworden ben. Mijn gynaecoloog gaf aan icm borstvoeding dat ze het toch na wilde kijken of er geen stukje placenta is blijven zitten😨 Btw zware keizersnede gehad waarbij de verdoving voortijdig uitwerkte, ze de baarmoeder er letterlijk uit hebben gehaald en ik een liter te veel bloed verloren heb

4 jaar geleden

Reactie op jackymix

Vandaag 6 weken na bevalling en ook telefonisch consult gehad. Ik moet vol ...
He getver wat naar. Ik zou ook telefonisch consult krijgen maar zag net dat de wond aan het ontsteken is komt pus uit... dus morgen bellen en zal dan wel langs moeten komen😑 lees zelfs dat ze vaak de wond weer deels openmaken hoop het niet 😔😔 bij mij geen geplande keizersnede maar zware bevalling en er is al een hoop fout gegaan afgelopen weken. Hoop dat bij jou mee zal vallen volgende week.

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

He getver wat naar. Ik zou ook telefonisch consult krijgen maar zag net dat ...
Oh nee ik hoop niet voor je dat ze de wond weer open gaan maken😨. Is het een beetje rood en wat pus of echt heel rood? Mijne was ook geen geplande keizersnede. Na 30 uur hangen op 3 cm besloten ze voor de keizersnede te gaan

4 jaar geleden

Reactie op jackymix

Oh nee ik hoop niet voor je dat ze de wond weer open gaan maken😨. Is het e ...
Wel flink rood mijn tante is arts en heeft met chirurg besproken en laten zien en die zei ook al dat het open moest dus zit erg op tegen morgen! Oww gats zeg 30 uur wat lang! Zal ook een pittig herstel zijn geweest! ik had na 15 uur 8 cm maar zat daar al aantal uur op met persweeën en hoge koorts dus kon ook niet verder😔

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Wel flink rood mijn tante is arts en heeft met chirurg besproken en laten z ...
Vreselijk wat erg, mag je weer gaan revalideren 😥 Hoop voor je dat er een alternatief is Succes iig morgen!

4 jaar geleden

Ik heb nog steeds een verdoofd gevoel in en rond mijn stuitje na de keizersnede ( nu 12wkn geleden) het voelt alsof de verdoving van de tandarts is uitgewerkt. Dit gevoel heb ik ook aan de voorkant en daar is het volgens de gyn verklaarbaar door de doorgesneden zenuwen. In het begin dacht ik nog dat komt door dat ziekenhuis bed waar je zo lang op zit /ligt na een ruime week vond zowel de vk als de kv als ik het niet meer kloppen. Het zitten staan lopen en liggen deed me zo’n pijn! Op advies van gyn toen fysio gehad waardoor de pijn weg is gegaan maar het verdoofde gevoel is gebleven. Iemand anders nog ervaring hiermee??

4 jaar geleden

Reactie op Shizzledizzle

Ik had eigenlijk ook volgende week m’n controle staan maar deze is ook afge ...
De nuvaring mag je tijdens het geven van borstvoeding nog niet gebruiken. Ik zit daar zelf ook een beetje op te wachten. Tot die tijd gebruiken we maar condooms. Er is wel een bepaalde pil die je wel kunt gebruiken tijdens het geven van borstvoeding. Maar ik ben de naam even kwijt. Je huisarts kan het je vast vertellen.

4 jaar geleden

De nuvaring mag je tijdens het geven van borstvoeding nog niet gebruiken. I ...
Ik ben op advies van de gyneacoloog al weer begonnen met de nuvaring. Mag schijnbaar naar 2 maanden weer, als je borstvoeding maar goed op gang is.

4 jaar geleden

De nuvaring mag je tijdens het geven van borstvoeding nog niet gebruiken. I ...
Cerazette heet die pil. Geen ervaring mee verder maar had het genoteerd.

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Wel flink rood mijn tante is arts en heeft met chirurg besproken en laten z ...
Hoe gaat het met je? Hoe is de controle gegaan?

4 jaar geleden

Reactie op Pleun84

Hoe gaat het met je? Hoe is de controle gegaan?
Lief dat je vraagt😊 de gynaecoloog heeft de hechting in mijn huid beetje open gemaakt en moest veel spoelen met water. Dus het hoefde niet helemaal open gelukkig! Na 2 weken was de ontsteking weg gelukkig. Ik heb trouwens nog wel pijn aan mijn wond en soms licht oud bloed verlies... meer meiden die dit hebben?

4 jaar geleden

Ik weet niet of deze topic nu omhooggaat, maar ik ben heel benieuwd hoe het nu met jullie wond gaat. Ik ben nu ruim 4 maanden verder, maar ik heb nog steeds last van de wond. Het trekt en ik wil niet dat er iemand aankomt..beetje angstig voor de wond. Ook is de wond rood/paarsig. Hoe ziet t er bij jullie uit?

4 jaar geleden

Reactie op Pleun84

Ik weet niet of deze topic nu omhooggaat, maar ik ben heel benieuwd hoe het ...
Hi Pleun84 het ging heel goed hier, litteken is nog wel wat rood maar trekt steeds meer weg en had geen pijn meer. Maar sinds een week bij sommige inspanningen het gevoel alsof het scheurt.. heel pijnlijk echt een steek inene, als het zp blijft ga ik toch maar eens bellen of dit normaal is. Als het bij jou zo pijnlijk is zou ik toch ook even bellen met gynaecoloog hoor!

4 jaar geleden

Reactie op Pleun84

Ik weet niet of deze topic nu omhooggaat, maar ik ben heel benieuwd hoe het ...
Wat vervelend!! Elk mens is anders in z’n herstel dat vooropgesteld. Ik ben bijna 5 maanden verder en mijn wond ziet er goed uit. Geneest ook heel mooi. Heb er ook geen last van. Ik heb eerder last van mijn rug en stuit.... rood paarsig lijkt me niet goed. Misschien heb je last van verkleving?? Ik weet wel dat het heel lang kan duren eer het goed genezen is

4 jaar geleden

Mijn snede is wel wat rood/paars van kleur, maar iedereen zegt dat het er goed uit ziet. Niet dat zij doktoren zijn ofzo. In t midden zit wel een wat dikker stukje. Soms ervaar ik een soort van menstruatie pijn en het lijkt wel alsof ik mijn plas minder goed kan ophouden. De snede jeukt overigens soms wil