5 Reacties

3 jaar geleden

O ja onze dochter krabt altijd in haar hals in bed, ze heeft er bijna altijd een wondje. Ik ben er nog steeds niet over uit of het eczeem is of gewoon geïrriteerd door al het krabben.

3 jaar geleden

Oe ja dat is wel pijnlijk. Ik herken het niet alsin om rustig te worden. Mijn zoontje slaat mij (niet hard meer gelukkig) vaak in mijn gezicht. Ondertussen weet hij heel goed dat het niet mag en doet het nu heel zachtjes met een uitdagende blik. Hij vindt de reactie die ik geef blijkbaar erg leuk. Maar als je haar handje gewoon vasthoudt, wat doet ze dan?

3 jaar geleden

Reactie op Mariannevdv85

O ja onze dochter krabt altijd in haar hals in bed, ze heeft er bijna altij ...
Oh misschien kun je de huisarts ernaar laten kijken? Ik heb wel een zalfje gehad voor eczeem/droge huid voor mijn dochter. Maar ze krabt en knijpt dus in mijn hals :( Soms doe ik het terug (zachtjes) en dan lacht ze alleen.. en gaat ze door

3 jaar geleden

Reactie op Mom2be-27

Oe ja dat is wel pijnlijk. Ik herken het niet alsin om rustig te worden. Mi ...
Oei dat is ook vervelend. Ja ik dacht eerst dat het voor de aandacht was maar het is nu een tik/gewoonte geworden. Ja handje vasthouden of wegduwen daar wordt ze boos om of klaarwakker, omdat ze dus niet meer door kan gaan met in slaap vallen :/

3 jaar geleden

Ooo bij jou! Ik had niet goed gelezen. Dat is ook vervelend. En ik zou ook niet weten wat je daaraan kan doen zeg.... Onze zoon pakte altijd ons oor vast. Dat was minder vervelend 🤗 We hebben allerlei zalfjes in huis omdat onze zoon veel eczeem had dus dat komt wel goed. Gelukkig valt het met onze dochter mee.