20 Reacties

3 jaar geleden

Ik vind Hema heel fijn of die van puckababy

3 jaar geleden

Ik heb van de week wat pyjama’s in de sale gekocht bij de prenetal! Zitten prima 😁

3 jaar geleden

Geen merk, maar wij kopen pyjama's altijd bewust een maat groter. Dat maakt voor ons al een groot verschil!

3 jaar geleden

Wollen pyjamas van Engel of Dilling zijn hier favoriet, heerlijk warm en van duurzame wol.

3 jaar geleden

Ik heb altijd die bamboe pyjama’s van de Hema, fijne stof en zitten top!

3 jaar geleden

Een hema bamboe romper met een mouwloze of ook lange mouw katoenen romper erover in maat groter. Dan gewoon een legging of blote benen in slaapzakje. Zit als een huis 👌

3 jaar geleden

Feetje, zijn hier echt favoriet!!

3 jaar geleden

Woody ☺️

3 jaar geleden

Koop alle pyjama’s, rompertjes en heel veel andere kleding bij The Nextdirect. Fijne kwaliteit en mooi prijsje ;)

3 jaar geleden

Ik gebruik boxpakjes als pyjama, en die van primark vind ik heel fijn. Beide benen drukknoopjes. Fijn voor de ene voet, want hebben nog wel elke avond een nachtspalk. Maar niet alleen daarom. Ik vind de kleding van primark niet altijd fijn, ze zijn minder rekbaar en grotere maat is weer te groot. Maar de boxpakjes, worden per 3 verkocht, voor 11 euro, geen geld, zijn wel fijn.

3 jaar geleden

Zeeman ook prima kwaliteit.

3 jaar geleden

Meestal gewoon lekker pyjamatjes van de zeeman hier. En dan lekker een maatje groter. En dan vaak lekker sokjes aan omdat meneer meestal halverwege de nacht boven op zijn dekbed gaat liggen om er mee te knuffelen😂

3 jaar geleden

Pyjamatjes van de zeeman en van de kruidvat in gebruik

VRIEND

3 jaar geleden

Name it heeft handige pyjama’s die als een pak zijn, varianten met drukkers of ritssluiting

3 jaar geleden

Reactie op JackH

Name it heeft handige pyjama’s die als een pak zijn, varianten met drukkers ...
Die heb ik inderdaad opgeslagen. Zijn die pijpen lang genoeg? Ze lijken nogal kort, maar dat is vaak met pakjes vind ik.

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op EvB

Die heb ik inderdaad opgeslagen. Zijn die pijpen lang genoeg? Ze lijken nog ...
Mijn ervaring met Name It is dat de maat precies goed zit, het is geen merk met ruimvallende kleding. Als je liever wat ruimer hebt, zou ik een maat groter bestellen

3 jaar geleden

Ik denk dat het ook aan de bouw van je kindje ligt. Mijn oudste heeft feetje aan en die zit goed. Mijn jongste is tenger gebouwd en als hij feetje aan heeft zakt de broek zo naar benede als ie staat🤣 bij de jongste zit puckababy weer goed en fijn om zijn lijfje zonder af te zakken. Al denk ik dat van Hema hem misschien ook zal passen zonder af te zakken. De oudste is steviger gebouwd en kan eigenlijk alle pyjama’s aan.

3 jaar geleden

C&A heeft ook fijne katoenen boxpakjes die mijn dochter als pyama gebruikt. Ik koop ook maatje groter zodat de pijpjes goed passen. En de rompertjes met lange mouwen en leggings van h&m zijn ook goed.

3 jaar geleden

Pyjama's vd zeeman. Niks mis mee

3 jaar geleden

Ik zweer bij de boxpakjes van Tumble and dry. We doen haar die aan met een slaapzak. Die boxpakjes blijven zo mooi, de stof ervan is echt superfijn.