12 Reacties

4 jaar geleden

Haha.. heerlijk h猫! Mijn zoontje giert het uit als ik zijn luier verschoon. Hilarisch. Hoor vaker dat het voor velen een minder leuk momentje is, maar bij ons is dat echt keer op keer dolle pret.

4 jaar geleden

Onze zoon kan ook gillen als de beste! En inderdaad ook op het aankleedkussen is het dik feest! 馃グ馃グ

4 jaar geleden

Ik vroeg me al af of dat harde schreeuwen/lachen normaal was haha maar ben dus gelukkig niet de enige馃ぃ馃ぃ super schattig maar manmanman mijn oren馃槄馃お

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Ik vroeg me al af of dat harde schreeuwen/lachen normaal was haha maar ben ...
Precies dat dus馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ

VRIEND

4 jaar geleden

Haha mijn dochter ook, ik gil gewoon lekker mee en dat vind ze nog leuk ook. Ze schiet gewoon in de lach als ik mee gil馃槀馃槀馃槀

4 jaar geleden

Hier nog niet. De enige keer dat ze dr stembanden laat horen is als ze tijdens de fles zelf de fles eruit gooit terwijl ze nog honger heeft... Dan begint ze toch te krijsen en kijkt ze mij boos aan ,馃槀 ja sorry meid maar je gooit het er toch echt zelf uit. Nou mond open aaaaaaaa hop! En ze is weer stil 馃槄

4 jaar geleden

Bij ons gebeurde dat laatst in rij om een ijsje te halen. Mijn man zat aan de kant op een muurtje en zij gierde van het lachen. Vervolgens de hele rij lachen en papa meteen rood hoofd 馃槀馃槀馃槀

4 jaar geleden

Reactie op Naamloosaccount

Bij ons gebeurde dat laatst in rij om een ijsje te halen. Mijn man zat aan ...
Hahaha heerlijk is dat! Vooral dat rode hoofd van papa hahaha. Hier word het een vervroegd abonnement bij Schonenberg Hoorcomfort hahahahha

4 jaar geleden

Ja geweldig! Kleine is 12 weken vandaag maar wat een geluid kan ze al produceren! Genieten 馃槏

4 jaar geleden

Haha doet mijn dochter ook馃ぃ馃ぃ

4 jaar geleden

Hier ook zo'n gillend meisje van 14 weken in huis haha! Heb een decibel-meter ernaast gehouden en ze komt tot 92 decibel 馃槼馃槼馃槼

4 jaar geleden

Reactie op LINN26

Hier ook zo'n gillend meisje van 14 weken in huis haha! Heb een decibel-met ...
Hahahaa wow!!