18 Reacties

3 jaar geleden

Letterlijk geen ideee.. ze wilde eten, zet haar in de stoel, wil een hap eten geven. BOOS. Wat gaat er dan om in zo’n koppie vraag je je af haha..

3 jaar geleden

Nu deze 3e niet hij grijpt alleen alles wat niet van hem is zegt dan zelf al eh eh met een zwaaiend vingertje maar doet het dan toch😜maar ons 2e mannetje van 4 jaar word van kleins af aan overal driftig om als baby altijd in de poep graaien überhaupt het plat liggen... nee zeggen was altijd plat op de grond krijsen... en het is nog een hand vol vorige week kneep hij zijn broertje dus heb ik hem ook even geknepen en toen was ik een vuile vellenknijper dus vroeg ik hem wat hij dan was... hij was een schatje(we zijn het niet eens geworden die dag)🤣

3 jaar geleden

Mijn zoontje heeft nogal de gewoonte om verkeerd om op zijn loopfiets/auto te gaan zitten.. ja dat kan niet he😅

3 jaar geleden

Als hij niet op de bank of tafel mag klimmen vooral.. eigenlijk alles wat niet gaat zoals hij dat bedenkt. Plat liggen om te verschonen is ook uit den boze 🙈 driftig mannetje, maar ik kan er meestal echt om in een deuk liggen als je ziet wat ze uitvogelen 🤣

3 jaar geleden

Als hij even moet wachten op eten! Verder super relaxed kind, maar eten is heilig en niet iets waar hij op wenst te wachten! Ook als het eten naar zijn zin te vroeg op is: dan roept hij keihard nee, nee, nee!

3 jaar geleden

Dat onze dochter de hondenbrokken niet mag op eten vind ze heeeeel oneerlijk en daar word ze natuurlijk dan ook heeeel boos om😂

3 jaar geleden

Als mijn dochter haar zin niet krijgt dan gaat ze met haar beentjes wijdt zitten en dan haar hoofd voorover op de grond en hard huilen. En natuurlijk tussendoor steeds even kijken of mama het wel ziet. 😂

3 jaar geleden

Hier huilt er een hysterisch als ze met het beeldbellen met oma niet zelf de telefoon mag vasthouden! Oh dan ben ik echt de meest vreselijke mama 🤣😂

3 jaar geleden

Mijn zoon wordt heel boos als hij met de loopkar niet verder kan omdat hij tegen de muur oid staat (en blijft er dan heel boos schreeuwend mee tegen de muur beuken). Momenteel wijst hij op de opvang ook alles aan wat hij wil hebben (“dat, dat, dat“ ook als hij het zelf makkelijk kan pakken) en rennen alle oudere kinderen de hele dag heen en weer om dingen voor hem te halen zodat hij maar niet boos wordt. Dingen niet mogen hebben is natuurlijk altijd dramatisch (e.g. Messen, schoonmaakmiddel, kattenvoer, gevulde wijnglazen, de kat...) Minder grappig is dat hij tegenwoordig dan soms zijn hoofd heel hard tegen de grond of muur bonkt 😧 hebben meer kinderen dit?

3 jaar geleden

Reactie op Liekes Mama

Hier huilt er een hysterisch als ze met het beeldbellen met oma niet zelf d ...
Hahaha ik herken mijn dochtertje hier helemaal in. Zij wordt zo boos gooit haarzelf naar achter en na 30 sec probeert ze het weer 😂

3 jaar geleden

Hahahaha ik vind dit een grappig topic! 😂 Alles is zo herkenbaar!

3 jaar geleden

De afstandsbediening en onze telefoons zijn constante focus voor die kleine van ons, ik denk gewoon omdat hij daar nou net niet mee mag spelen, als ik het afpak gaat hij heel dramatisch op zijn buik liggen met zijn hoofd in zijn handen en zijn neus in het tapijt liggen brullen 😅

3 jaar geleden

Reactie op marleenvw

Mijn zoon wordt heel boos als hij met de loopkar niet verder kan omdat hij ...
Ja dat bonken herken ik wel en daar word ik ook echt niet blij van... tegen de boxrand of op de grond🙄🙄 gelukkig kan ik m meestal snel afleiden 🥴

3 jaar geleden

Wij hebben een prullenbak die zo glimt dat het spiegelt. Ze had dit door en begon dus tegen zichzelf te brabbelen, maar werd op een moment boos omdat diegene niet terug praatte..... het was erg leuk om te zien 😅

3 jaar geleden

Net toevallig weer een enorme driftbui. Hij wil heel graag een toren maken van die stapelkubusjes. Alleen telkens als hij een grote kubus over een kleinere heen zet wordt hij enorm driftig. Hij snapt het principe groot-klein nog niet helemaal.

3 jaar geleden

Reactie op Niva

Letterlijk geen ideee.. ze wilde eten, zet haar in de stoel, wil een hap et ...
Jaaaa, dit heb ik ook met mijn dochter. Haha.

3 jaar geleden

Onze dochter probeerde een gebroken soepstengel weer aan elkaar te krijgen en toen het niet lukte smeet ze beide stukken woest op de grond 😂

3 jaar geleden

Meneer wilde de trap niet zelf af klimmen (maar ook niet zelf boven blijven). Steeds na een paar treden naar beneden klom hij weer terug. En ondertussen gillen en krijsen. Terwijl nu heeft hij bijna 2-3x zoveel treden af geklommen dan als hij gewoon in een keer naar beneden was geklommen.