13 Reacties

3 jaar geleden

Hier.. een slok drinken nemen en dan gaan blazen waardoor alles als een waterval eruit komt.. erg vervelend omdat alles nat is maar vooral omdat hij al zo slecht drinkt, maar uber schattig😛

3 jaar geleden

Quinn zegt steeds Mama tegen Pappa, en als hij vraagt zeg eens Pappa blijft ze steevast bij Mamma. Als hij thuiskomt kijken we samen hoe hij naar de deur komt en is ze ook dolbij en wordt Pappa heel hard geroepen tot hij binnen is. Nu had ze vandaag een rotzooi van haar stoel incl vloer gemaakt met eten, en mijn man vraagt wie dat op mag gaan ruimen.. je raadt het al.. Pappa!! We lagen allebei gevouwen 😂

3 jaar geleden

Reactie op Wilma88

Quinn zegt steeds Mama tegen Pappa, en als hij vraagt zeg eens Pappa blijft ...
Whahaha zul je net zien ja! Ik begrijp dat jullie een meisje hebben dat Quinn heet! Wat een leuke naam!! Lieke heeft een grote broer die Quinn heet

3 jaar geleden

Reactie op Anoukv

Hier.. een slok drinken nemen en dan gaan blazen waardoor alles als een wat ...
Heeel herkenbaar! Hier s ochtends met de pap 🤭

3 jaar geleden

Reactie op Liekes Mama

Whahaha zul je net zien ja! Ik begrijp dat jullie een meisje hebben dat Qui ...
Oh wat leuk! Deze naam zat al vanaf het Glee tijdperk in mijn hoofd (Blonde cheerleader) en mijn man vond het ook een mooie naam, wordt wel vaak aangeschreven of aangesproken als jongen idd 🙃

3 jaar geleden

Reactie op Wilma88

Oh wat leuk! Deze naam zat al vanaf het Glee tijdperk in mijn hoofd (Blonde ...
Ik geloof dat het Dan carety was of hoe je het schrijft die een dochter heeft die Quinn heet, dat was voor het eerst dat ik hem als meisjes naam hoorde.

3 jaar geleden

Reactie op Liekes Mama

Ik geloof dat het Dan carety was of hoe je het schrijft die een dochter hee ...
Oh dat wist ik niet! Maar geloof wel dat de naam vaker aan jongens wordt gegeven dan meisjes in Nederland!

3 jaar geleden

Ik doe altijd “eheh” als ze iets niet mag doen en dan knikt ik nee of hef ik mijn vinger of. Sinds kort doet ze zelf “eheh” als ze weet dat wat ze aant doen is niet mag. Ik moet echt moeite doen om mijn lach in te houden dan 😆

3 jaar geleden

Ik doe vaak erg enthoisiast in toon als ik mijn zoon wil afleiden naar iets toe: bijvoorbeeld als ie aan het jengelen is en ik hem juist net fruit wil geven: dan zeg ik: kijk Mats! Ohhohhhh...jammie... Vandeweek was hij ook beetje jengelen in mn arm en ik liep langs de fruitschaal en zijn ogen vielen op al dat fruit en ineens kwam er uit zijn mond: Ohhohhhh 😇😁

3 jaar geleden

Mijn zoon is echt doooool op eten en praten! Sinds vorige week brengt hij die dingen samen: als zijn eten op is, zegt hij heel hard: nee, nee, nee! Ik moet dan mijn best doen om niet keihard in lachen uit te barsten! 😅

3 jaar geleden

Reactie op Liekes Mama

Heeel herkenbaar! Hier s ochtends met de pap 🤭
Kennen jullie de variant al waarbij ze naar beneden kijken vanuit de kinderstoel en dan water of eten uit de mond laten vallen/tuffen?😂

3 jaar geleden

Reactie op Ruvalu

Kennen jullie de variant al waarbij ze naar beneden kijken vanuit de kinder ...
Ik ken wel de variant de hond en kat krijgen volgens mij geen eten van mijn mama, ze lopen zo om mijn stoel heen te dansen als ik erin zit.... heel gek maar als ik met mijn stoel aan het schuiven ben dan zie ik ze niet.... hm weet je wat ik geef ze wel even te eten hoeft mama dat niet meer te doen variant 🤣😁🤣

3 jaar geleden

Onze hond kio was aan het brommen omdat hij een andere hond langs zag lopen vervolgens deed mijn zoon hem na. Volgens mij heb ik nog nooit zo hard gelachen😂