19 Reacties

4 jaar geleden

Beginnen met een papje van witloof en appel? Succes!

4 jaar geleden

Welke groente heb je al geprobeerd?? En heb je bijv al eens een aardappeltje bij gedaan en toen gepureerd?

4 jaar geleden

Al eens geprobeerd om stukjes groente aan te bieden? Volgens Rapley methode of Kleintjesmethode? Broccoli is een 'makkelijke' groente. Makkelijk vast te houden door de vorm en structuur. Hier is het een groot succes. Mocht je het overwegen: lees je wel even goed in!

4 jaar geleden

Een appel door de groente?

4 jaar geleden

Probeer een combinatie waar fruit in zit als ze dat zo lekker vind:) dus groente en fruit in 茅茅n. Hier ook een kleine dame die gruwelt van haar groentes. Ben al blij als ze een eetlepel naar achter krijgt. Maar rode kool met appel vind ze bijvoorbeeld wel heerlijk. En wat ik ook weleens doe is zo鈥檔 fruithapje als soort appelmoesje naast haar groente. Want ook hier is madam meer fanaat van haar fruithapje dan het gezonde groentehapje. Ondertussen blijven we gewoon verder proberen.

4 jaar geleden

Reactie op Silvana1981

Welke groente heb je al geprobeerd?? En heb je bijv al eens een aardappeltj ...
We hebben al echt heel veel geprobeerd.. bloemkool, wortel, brocoli, boontjes.. van alles.. en inderdaad ook met stukjes aardappel

4 jaar geleden

Een beetje melk of poeder er doorheen. Heeft hier erg goed geholpen...

4 jaar geleden

Hier was het eerst ook vreselijk drama met groente ik heb toen een beetje melkpoeder er doorheen gedaan en het werd steeds makkelijker, sinds er aardappelen en zelfs vlees doorheen zit hoeft er geen melkpoeder meer doorheen en eet ie het lekker op!

4 jaar geleden

Reactie op Dreessie

Hier was het eerst ook vreselijk drama met groente ik heb toen een beetje m ...
Gewoon de melkpoeder wat ze ook drinkt? Flesvoeding zegmaar? En roer je er dat gewoon doorheen?

4 jaar geleden

Reactie op Sylvianne

Gewoon de melkpoeder wat ze ook drinkt? Flesvoeding zegmaar? En roer je er ...
Je moet eerst de voeding klaarmaken, dus bv. 30cc water en 1 lepeltje poeder. En dan aan de groenten toevoegen tot het een smeu茂ge consistentie heeft, dus dat het niet te lopend is.

VRIEND

4 jaar geleden

Ik ben van de groentehapjes soep gaan maken. Verdunnen met water en goed pureren. Dat ging bij onze kleine man wel goed. Went hij in ieder geval al aan de smaken.

4 jaar geleden

Reactie op Sylvianne

We hebben al echt heel veel geprobeerd.. bloemkool, wortel, brocoli, boontj ...
Oke. Ik denk dat je gewoon moet volhouden. Appel of andere dingen er doorheen doen dan gaat je kindje het waarschijnlijk wel eten maar dan went het niet aan de smaak van de groente die je geeft. Bij ons helpt het om eten te geven als wij ook aan het eten zijn en dan geef ik stukjes heel klein van mijn bord. Hier met een paar groente soorten ook vieze gezichten en kokhalzen maar het wordt al minder

4 jaar geleden

Reactie op Silvana1981

Oke. Ik denk dat je gewoon moet volhouden. Appel of andere dingen er doorhe ...
Ze eet inderdaad altijd gelijk met ons maar kijkt het eten wel van je bord af maar zelf wil ze nika.. doet haar mond niet eens meer open haha馃檲

4 jaar geleden

Ik had het zelfde probleem wij zijn uiteindelijk een week gestopt met groente geven en een week lang gegeven wat hij wel lekker vind na die week weer groente geprobeerd en nu weer hij het wel goed en is "vergeten" dat hij het eigenlijk niet lekker vond馃檲 Was een tip van mijn moeder en werkte dus goed

4 jaar geleden

Reactie op Sharon en Mirum

Ik had het zelfde probleem wij zijn uiteindelijk een week gestopt met groen ...
Dat zou ik dan ook doen als niks helpt.

4 jaar geleden

Ik kreeg als tip mengen met zoete aardappel en sindsdien gaat groente hier ook stuk beter. Dalijk ga ik weer afbouwen met zoete aardappel en ga ik normale toevoegen

4 jaar geleden

Misschien wat meer water bijdoen dat het bijna een smoothie is.. Dat heeft hier geholpen...

4 jaar geleden

Reactie op Loveyourlife

Ik kreeg als tip mengen met zoete aardappel en sindsdien gaat groente hier ...
Dat heb ik inderdaad ook gedaan maar vind ze ook niks haha馃檲 lastige dame hier haha

VRIEND

4 jaar geleden

Wij doen pindakaas door de groenten die ze niet lekker vindt.