15 Reacties

3 jaar geleden

Hallo, Hier onze zoon ook zelf geknipt hoor. Afleiden met een spiegel/filmpje en dat lukte aardig. Tuurlijk niet zo mooi als bij de kapper, maar oefening baart kunst! 😄

3 jaar geleden

Haarbandje? Mijn dochter heeft nog steeds geen lokken...dus stiekem wel jaloers ;)

3 jaar geleden

Hallo, Hier onze zoon ook zelf geknipt hoor. Afleiden met een spiegel/film ...
Ohh top. Geen corona kapsel in huis dus. Haha Heb je echt geknipt, of heb je een tondeuse gebruikt? Bij de kapper gebruikte ze de vorige keer een tondeuse zodat ze niet in zijn oor ofzo zou knippen..

3 jaar geleden

Reactie op Sama

Haarbandje? Mijn dochter heeft nog steeds geen lokken...dus stiekem wel jal ...
Een haarbandje geeft niet mijn voorkeur, hij is al een echte stoere jongen 🙂

3 jaar geleden

Hier ook een zoontje met een bos haar, maar heb denk het voordeel dat zijn haar krullend is, dus met een beetje olie krult het iets op. Heb wel zelf aan de zijkanten iets afgeknipt. Durf het ook niet te veel te knippen, bang om het te verknippen.

3 jaar geleden

Ons zoontje heeft ook vooral boven een bos haar🤣 na het douchen krult het helemaal op hahaha. Ziet er heel grappig uit. Zodra hij er last van krijgt ga ik alleen stukje afhalen waar hij last van heeft want ik maak het er denk ik niet mooier op hahaha. Maar hopen dat de kappers snel weer open gaan!! Met beetje haarlotion krijgen wij het toch een beetje fatsoenlijk in model.

3 jaar geleden

Reactie op Mayk

Ohh top. Geen corona kapsel in huis dus. Haha Heb je echt geknipt, of heb j ...
Ik heb bovenop geknipt, daar heeft hij het wat langer. En de zijkanten met de tondeuse.

VRIEND

3 jaar geleden

Zelf knippen durf ik niet aan, maar met de babyhaargel van Zwitsal houd ik het haar een beetje in model

3 jaar geleden

Hier ook zelf geknipt. Beide oma's deden het vroeger altijd zelf, dus hulp is soms dichterbij dan je denkt. En belangrijkste is dat ik zijn haar vasthield en dan de schaar tegen mijn vingers legde. Dan kan je nooit per ongeluk zijn oren knippen

3 jaar geleden

Ik knip het ook zelf. Mijn man leidt haar af met een speeltje. Makkelijk is anders maar je kan niet zo veel mis knippen hoor.

3 jaar geleden

Reactie op Loveyourlife

Ons zoontje heeft ook vooral boven een bos haar🤣 na het douchen krult het ...
Wat grappig beetje zelfde soort krullen denk ik :-) ja beetje haar olie is de enige oplossing. Die van mij vind het alleen nooit leuk als ik het erin doe, maar anders zit het zo verwilderd

3 jaar geleden

Reactie op Lautje0404

Wat grappig beetje zelfde soort krullen denk ik :-) ja beetje haar olie is ...
Enige is weer dat het van die olie weer iets meer gaat hangen waardoor het langer lijkt. Voordeel wel met krullen is dat je het niet heel snel.kan verpesten als je een beetje te veel eraf hebt geknipt.

3 jaar geleden

Gel! 🙏🏼

3 jaar geleden

Gel! 🙏🏼
Mijn zoontje kan heel slecht tegen zulke producten. Hij krijgt helaas direct overal uitslag 😔

3 jaar geleden

Knippen als hij slaapt is misschien een optie...