12 Reacties

3 jaar geleden

Ons zoontje heeft al een poosje zijn eigen haar. En was kaal achter op zijn hoofd. Hier komt nu ook weer haar. Dit is zen Bossie haar nu. Ik ga hem niet kaal scheren hehe🙈 zijn baby haar was na 6 maand uitgevallen en toen was die echt zo'n kaal koppie haha. Maar heb geen idee hoe het zit als het sneller groeit bij afknippen/scheren. Zover ik weet moet het babyhaar zelf uitvallen en dan komt het nieuwe haar.

3 jaar geleden

In haar geval groeit er niet veel. Dus er valt niet zo veel uit te vallen

3 jaar geleden

Wat gek, ik heb mijn dochter ook kaal geschoren (niet kaal kaal) maar ze heeft nu een bos haar voor terug gekregen

3 jaar geleden

Nog nooit gehoord. Bij mijn dochtertje is al het jaar na een maand of 4 uitgevallen. Ze was echt kaal kaal! Nu (bijna 1 jaar) heeft ze een klein bosje haar. Maar vrij blond, dus je ziet het amper.

3 jaar geleden

Reactie op Loveyourlife

Ons zoontje heeft al een poosje zijn eigen haar. En was kaal achter op zijn ...
Mooi bos haar! 😍

3 jaar geleden

Dat is onzin. Haar groeit van binnenuit en de punten voelen niet dat het harder moet groeien. Geduld is het enige wat ik je kan zeggen. Ik had met 9 maanden al een vlecht terwijl mijn broer nog kaal was

3 jaar geleden

Ik weet dat ze dat in Marokkaanse traditie inderdaad doen, afscheren omdat het dan voller zou worden. Geen idee of dat ook echt zo is (of dat je dan dus eerder het eigen haar laat groeien omdat je het babyhaar dan hebt afgeschoren).

3 jaar geleden

(ik geloof er ook niet zo in. Denk eerder aan wat Mama van Bente zegt) :-)

3 jaar geleden

Reactie op Robster

(ik geloof er ook niet zo in. Denk eerder aan wat Mama van Bente zegt) :-)
Ik weet het want ik ben kapster 😉 het lijkt alleen dikker omdat baby haar vlas haar kan zijn als het er nog zit. Maar voor de rest de inplant is zo als hij is.

3 jaar geleden

Mijn dochtertje van bijna 11 maanden heeft ook weinig haar en groeit ook amper. Scheren doen we niet. Komt vanzelf denk ik.

3 jaar geleden

Mijn dochtertje werd geboren met veel haar wat toen bijna allemaal uitviel. Er groeide toen wel nieuw haar, echt van die pinnetjes. Ze is nu 11 maanden en het groeit echt hard! Achter op haar hoofd is het al lang en vol, aan de zijkant en voor is het nog heel dun. Hoop dat het snel wat voller wordt, maar dat komt vast vanzelf.

3 jaar geleden

Reactie op Pleun84

Mooi bos haar! 😍
Haha thanks zijn achterkoppie en zijkantjea lopen nog wat achter maar hopelijk groeit dat straks ook lekker. En dan naar de kapper zodra die weer open zijn hehe